Als je iets verder leest dan je neus lang is zie dat ik sinds een week een ZED 14 in mijn flightcase heb zitten. Over de mixer in combinatie met de Sonar LE software zijn genoeg positieve reacties. Het enige probleem is dat ik het niet werkend krijg op een " goede " manier. Ik heb de mixer via usb aan de PC verbonden via de handleiding, vervolgens zoals in het boekje stond " Input Echo " geselecteerd om het geluid van de input naar de output te krijgen. Maar hierbij krijg je een enorme delay en een stotterend geluid. Dit zou eigenlijk niet moeten mogen, aangezien de geluidskaart in de mixer zit, waardoor het niet aan mijn ' huis-tuin en keuken PC kan liggen '.
Mijn vraag is dus eigenlijk hoe ik het geluid van de input naar de output krijg ( met tussenin wat effecten ) zonder de Input Echo te moeten gebruiken, want de naam zegt al dat hierdoor de delay zou kunnen worden veroorzaakt.
@peter, ik heb de ZED speciaal verkozen boven een Soundcraft om hem te gebruiken met de effecten. (heb toch altijd mijn pc bij me)
@daan, voor 800 euro mag je m'n flightcases overkopen, leeg..
Groeten Jasper
Mijn vraag is dus eigenlijk hoe ik het geluid van de input naar de output krijg ( met tussenin wat effecten ) zonder de Input Echo te moeten gebruiken, want de naam zegt al dat hierdoor de delay zou kunnen worden veroorzaakt.
@peter, ik heb de ZED speciaal verkozen boven een Soundcraft om hem te gebruiken met de effecten. (heb toch altijd mijn pc bij me)
@daan, voor 800 euro mag je m'n flightcases overkopen, leeg..

Groeten Jasper
Comment