Meyer Sound MSL-3 Systeem met 650-R2 subs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beldog
    • May 2004
    • 140

Wij werken nog dikwijls met msl3/650, en tot grote tevredenheid...En ja het is al wat ouder (en zwaar), maar klankmatig vind ik nog steeds ok.
    Trouwens voor een zaal van 10 x 15 zou ik maar 1 top per kant zetten, kunnen ze makkelijk aan.

Comment

• LJDave
      • Oct 2007
      • 19

In de Discotheek waar ik LJ ben ( de Linde te Groesbeek) hangt ook nog steeds deze meyerset.

2 toppen en 2 sub's per kant. plus 4 kleine surround speakers.

hier zijn we nog steeds zeer tevreden over. Ook artiesten die hier komen zijn vaak erg te spreken. het klinkt gewoon zuiver en hard zonder al te zwaar te belasten en dat is een goede zaak al zeg ik het zelf.

Er zijn naar mijn mening niet veel discotheken waar ik geweest ben waar het geluid gewoon lekker warm en vol klinkt.

dus oud, maar voor ons nog steeds niet aan vervanging toe.

Comment

• daviddewaard
        • Mar 2008
        • 627

Originally posted by dokter dB
        sorry dat ik even kom bashen

fijn PA?
        dat het dun klinkt, en geen noemenswaardig tophoog, met de hoeveelheid vervorming van een 30 jaar oud PA... tis maar wat je fijn noemt..
        ze hebben indertijd vanuit KT toch een opruimactie gehad met oude EQ's? dat ze allemaal vernietigd werden.... dat lijkt me een goed ritueel om van deze setjes af te komen, je ziet ze nog steeds opduiken. word tijd voor meyer om het eens een keertje weg te werken. in een dichtgelaste bus op een boot naar afrika ofzo
        Volgens mij weet jij echt niet waar je over praat Meyer MSL 3/4 kasten horen tot de top van conventionele hoorngeladen systemen.
        en zo'n systeem kan echt vet klinken.
        ga een in Tivoli de Helling in Utrecht luisteren staat nog een set van Msl3's met wbins eronder. klinkt echt geweldig dat systeem
        A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• Hansound
          • Apr 2006
          • 832

Bestaat er niet al ergens een topic over oud hout met goede klank ?
          MSL3 staat daar toch ergens bovenaan ??
          Oud hout nooit afschrijven, als ik inprik op bv Apogee 3x3 ben ik altijd blij....

Comment

Working...