ProCab XLR 3p Chassisdelen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tarpan
    • Dec 2008
    • 266

aangezien het gaat over stekkers in een PA-installatie veronderstel ik wel dat ze veelvuldig losgenomen worden .

Nu ja, ik ga gewoon niet speciaal moeite doen (lees: meer betalen) voor vergulde contacten, zolang ik geen problemen heb met de "gewone".

En om telkens te gaan kijken welke uitvoering het chassisdeel is, en aan de hand daarvan mijn connector te gaan kiezen... xlr is xlr, jack is jack...
    Echt geen zin om op verplaatsing telkens met een lampje te gaan kijken naar het binnenwerk van een chassis. Inpluggen en gaan
    als je bij de brom zit...

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by tarpan
      aangezien het gaat over stekkers in een PA-installatie veronderstel ik wel dat ze veelvuldig losgenomen worden .

Nu ja, ik ga gewoon niet speciaal moeite doen (lees: meer betalen) voor vergulde contacten, zolang ik geen problemen heb met de "gewone".

En om telkens te gaan kijken welke uitvoering het chassisdeel is, en aan de hand daarvan mijn connector te gaan kiezen... xlr is xlr, jack is jack...
      Echt geen zin om op verplaatsing telkens met een lampje te gaan kijken naar het binnenwerk van een chassis. Inpluggen en gaan
      Je had kunnen lezen dat ik onderscheid maakte tussen vaste bedrading (Achter in de tafel of effecten rek) en kabels die telkens los gehaald worden. (Kabels op het podium)

Als je rekjes met daarin effectapparatuur met goud contacten gaat bedraden met zilver contacten, dan ben je op een gegeven moment wel een probleem, of je moet het regelmatig loshalen en opnieuw steken, dat wil wel helpen.

Comment

Working...