DBX 231/Rane ME15B/Behringer DEQ2496/Alesis DEQ230

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dexter
    • Jul 2005
    • 433

Korte faders red ik me in principe prima mee. Vaak is de eq schakelbaar tussen 6 en 12 db boost of cus dus daar kan ik erg precies mee werken.
    Groter rackje is geen optie, hij past nu exact in mn auto en ik vind 3he zo'n ruimte verspilling, en nu nog even een 3he eq aanschaffen en over 2 jaar ofzo overgaan op digitaal en speciaal voor die paar jaar nog een ander taperack aanschaffen ga ik echt niet doen.

Comment

• J.C. Productions
      • Nov 2010
      • 26

Originally posted by dexter
      Korte faders red ik me in principe prima mee. Vaak is de eq schakelbaar tussen 6 en 12 db boost of cus dus daar kan ik erg precies mee werken.
      Groter rackje is geen optie, hij past nu exact in mn auto en ik vind 3he zo'n ruimte verspilling, en nu nog even een 3he eq aanschaffen en over 2 jaar ofzo overgaan op digitaal en speciaal voor die paar jaar nog een ander taperack aanschaffen ga ik echt niet doen.
      Met welk merk zou je dan willen werken?
      Ga je hem gebruiken voor FOH EQ?
      Ik vind die DBX231 echt fijn en lekker werken.
      Ik weet dan SM Pro Audio ook een nieuwe EQ heeft. is volgens mij 1 of 2 HE en is 15 Bands.
      Voor FOH EQ heb je echt 31 banden nodig idd,

Nee, dat is idd niet echt een handige optie om een ander rack aan te schaffen zodat je die 3 HE EQ mee kunt sjouwen,
      Hij moet dus 2 HE zijn en voor FOH EQ gebruik?

Veel succes met je zoektocht.
      Hartelijke groet,
      Joeri
      Technicus
      JC Techniek Groep

Comment

• dexter
        • Jul 2005
        • 433

Klopt 31 bands, maximaal 2 he en met name voor foh gebruik.
        Hoe denken jullie over de Yamaja Q2031?
        Of is dan een DBX 231 oid beter?

Comment

• Trooper
          • Aug 2006
          • 90

ik gebruik in mijn compact rackje samen met een 01v96, een Alesis DEQ 830,
          daar kan ik FOH (L/R) en 6 monitors mee bewerken.
          1HE unit ,

Comment

• Roeltej
            • May 2001
            • 761

Op marktplaats staat ook een Roland SRQ-2031, 1HE digitaal 2x31 bands, qua bediening lijkt ie me best makkelijk ... maar hoe dat ding verder is qua geluid en degelijkheid weet ik niet, helemaal niks over te vinden behalve handleidingen op het grote interwebs.
            Vitality Show

Comment

Working...