HDD/CF-speler voor theatertoepassing

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KlankOntwerp
    • Jun 2008
    • 130

HDD/CF-speler voor theatertoepassing

Hallo,

op dit moment draai ik theatervoorstellingen met een MD-speler, CD-speler en laptops voor video e.d.

Nu zou ik dit graag via een HDD-speler willen doen (minimaal het geluidsgedeelte, de video erbij zou een mooi voordeel zijn). Nu zie ik wel veel van die apparaten maar de meeste zijn teveel DJ-geörienteerd.

Mijn eisen:
    - minimaal CD-kwaliteit
    - geen RCA-pluggen
    - MIDI in/out voor samenwerking met 01V
    - 2 afzonderlijke (apart aan te sturen) stereo outs

Nu heb ik meerdere technici gehoord over zo een apparaat welke met een extra kastje zelfs DMX-aanstuurbaar is (voor inzetten video's) maar geen van de technici kon de naam of fabrikant van dat apparaat noemen (Theaterworks werd genoemd maar een google search leverde niets op). Op de diverse audio verkoopsites (J&H, Thomann, Feedback etc.) vond ik dergelijk apparaat ook niet.

Zijn er technici hier die met dergelijk apparaat werken en wat is hun ervaring met desbetreffend apparaat?
  • Dennis vd Dool
    • Jan 2007
    • 72

He Wilfred!

Al lekker onderweg met de voorstelling?
    Wat jij zoekt komt bij Showworks vandaan (SHOWWORKS)
    Of ze iets op hdd hebben weet ik niet, maar op CF zowiezo.
    En ze kunnen ook dingen op maat maken!

Groetjes,

Dennis

Comment

• KlankOntwerp
      • Jun 2008
      • 130

Hey dennis, hardstikke bedankt voor je reactie! Dat was dus de naam die ik zocht. Het reizen gaat lekker ja, voorlopig weinig vrije dagen

Nogmaals bedankt voor de hulp (on- en offline ).

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Deze is lekker compact, zelf heb ik gekozen voor een 19" versie, van Tascam, de SS r1.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

Originally posted by moderator
          Deze is lekker compact, zelf heb ik gekozen voor een 19" versie, van Tascam, de SS r1.
          Wij hebben er ook met succes twee in gebruik! Let wel dat je het in .WAV bestandjes opneemt en afspeelt. Dit komt de kwaliteit ten goede! MP3 is niet om aan te horen door een goede theater PA.
          d&b Audiotechnik

Comment

• Outline
            • Feb 2006
            • 1434

Goh gozer, merk dat er bij jullie ongeveer op dezelfde manier geïnvesteerd wordt als hier. Bijna eng.

Comment

• MusicSupport
              • Feb 2006
              • 1016

Originally posted by Outline
              Goh gozer, merk dat er bij jullie ongeveer op dezelfde manier geïnvesteerd wordt als hier. Bijna eng.
              Bij ons of de TS? Wel of niet goed?
              bijna eng
              d&b Audiotechnik

Comment

• Outline
                • Feb 2006
                • 1434

Bij jullie en ons. Wel goed, maar beetje freaky omdat bij jullie en bij ons zo'n beetje dezelfde keuze's gemaakt worden.

Comment

Working...