Hallo,
Wie kan mij vertellen waar ik Socapex chassisdelen, pluggen en kabels kan vinden vanaf 46 parig?
Alvast bedankt!
Wie kan mij vertellen waar ik Socapex chassisdelen, pluggen en kabels kan vinden vanaf 46 parig?
Alvast bedankt!
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.

maar als dat zo is lijkt mij dit de ideale situatie:
) snake naartoe te leggen. Bijvoorbeeld wat toetsen, of een stapeltje gitaren of zo... of wired in-ears (!!). Bijvoorbeeld 1 van 10 en 1 van 15 mtr zou je erg blij van worden denk ik (zijn goedkoper dan 4 losse XLR-kabels!!). [/LIST]
)[*](1x of 2x) 12 ch LK37 nemen voor je FX/ Drive rack... naar gelang hoeveel send/returns je nodig hebt.[*]Voor de LK137 in je insert rack zou ik GEEN chassisdelen gebruiken, maar een stuk kabel (3 mtr kabel buiten het rack) met connector achterin het rack op een haak hangen oid, is veel handiger en kost je minder LK137-connectoren. Ditzelfde doe je dan vanuit je mengtafel (1,5 mtr kabel buiten de kabelbak van de tafel)... zo kun je je connecties handig en netjes maken.[*]LK37 is een stuk handzamer, dus wellicht kun je voor je FX/Drive wel chassidelen gebruiken. Echter... de voorgenoemde methode scheelt wel connectoren, dus geld... keuze is uiteraard aan jou.[/LIST]
en een grote motivatie om dingen zo handig mogelijk te maken. Als ik nu een kabelset zou moeten maken, zou ik het op de boven beschreven manier doen.
Comment