mp3 recordertje
Collapse
X
-
Je opent de beide audiofiles naast elkaar in een editor. (sequencer of videoeditor)
Je zoekt een accent. Meestal zijn dingen zoals aftikken op drumstokken of een “boem plak” accent op de drums zo ergens gevonden.
Dan zoom je extreem in op die piek en schuift de tweede file goed recht eronder.
Met een .wav file staat alles meestal gelijk over de hele file recht.
[FONT="]Ik heb met een lange (12 minuten) video .avi ten opzichte van een .MP3 wel verloop. Dus ik leg ze aan het begin van de file recht en gebruik te “timestretch” functie om aan het eind van de file de flanging-effecten weg te werken.[/FONT]lekker belangrijk!Comment
-
Over die Edirol R44: als je even naar de fotos op hun site piept dan zie je wel 4 ingangen staan op het apparaat (jack/XLR ingangen). En die staan er volgens mij niet om niet moeten om te prikken tussen 2 takesAlleen jammer van de prijs...
Nuja, geduld is een schone zaak: Marrantz hun flash recorder kostte ook stukken van mensen, maar waren een van de weinigen met zulk toestel. Nu is er bijvoorbeeld de iKey voor DJs voor maar 99 euro ofzo. Als 1 bedrijf met iets vernieuwends en/of succesvol op de markt komt, dan volgt de rest zo met een low budget versieComment
-
Drummer en techniek freak.
_____________________________________________Comment
Comment