Vroeger.. (froeggah) namen we wel eens een mixje op, om een referentie te hebben voor de repetities etc, op Dat , cassette of MD..
tegenwoordig schijnen er MP3// ac3 recordertjes te zijn, met een 40 gig ofzo aan boord, om op te nemen.
Extra niet in recording geplaatst, maar in Live, wegens de toepassing: gewoon om 10 uur savonds aanzetten, en om 2 uur weer uit.
wie heeft ervaringen met zo'n ding??
groet
gerard
tegenwoordig schijnen er MP3// ac3 recordertjes te zijn, met een 40 gig ofzo aan boord, om op te nemen.
Extra niet in recording geplaatst, maar in Live, wegens de toepassing: gewoon om 10 uur savonds aanzetten, en om 2 uur weer uit.
wie heeft ervaringen met zo'n ding??
groet
gerard

)
Het eikelige aan die dingen is dat de opnames op MP3 op een niet standaard conversierate gaat. (hoger dus) Waardoor die opnames niet in het goede tempo afspelen in mijn windows XP speler. Je moet dus gaan converteren voor je het op een website gaat zetten. 
Hoewel ik verwacht dat er nu eens eindelijk een apparaat op de markt komt wat dit wel kan.
Ik moest Jurjen hebben, maar Showband heeft mijn vraag prima beantwoord. Waarvoor dank!
Comment