Hallo,
Wij gaan met carnaval een geluidsset huren. Ik kan nu aan een D&B set komen.
De set bestaat uit:
Type: Q7
4 subcasten
4 topcasten
Inclusief versterker, etc.... (gewoon een complete set)
Nu mijn echte vraag, is dit genoeg voor carnaval en tegen hoeveel KW zit ik dan?
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Wij gaan met carnaval een geluidsset huren. Ik kan nu aan een D&B set komen.
De set bestaat uit:
Type: Q7
4 subcasten
4 topcasten
Inclusief versterker, etc.... (gewoon een complete set)
Nu mijn echte vraag, is dit genoeg voor carnaval en tegen hoeveel KW zit ik dan?
Met vriendelijke groet,
Jeffrey


Zelf heb ik met carnval een setje van Hortus...





Comment