Geluidset D&B Carnaval

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeffrey91
    • Jan 2008
    • 4

    #1

    Geluidset D&B Carnaval

    Hallo,

    Wij gaan met carnaval een geluidsset huren. Ik kan nu aan een D&B set komen.

    De set bestaat uit:
    Type: Q7
    4 subcasten
    4 topcasten
    Inclusief versterker, etc.... (gewoon een complete set)

    Nu mijn echte vraag, is dit genoeg voor carnaval en tegen hoeveel KW zit ik dan?


    Met vriendelijke groet,
    Jeffrey
    Last edited by moderator; 08-01-08, 19:05. Reason: prijzen bepaalt een ieder voor zich
  • dj_jr
    • Dec 2006
    • 16

    #2
    Ik denk dat je aan dit setje wel genoeg heb Zelf heb ik met carnval een setje van Hortus...
    D&B is een best goed merk waar ook nog een leuk geluidje uit komt!

    Hier heb je een paar linkjes met de informatie! ( gewoon googlen)
    Top:
    d&b audiotechnik - Q7
    Sub:
    d&b audiotechnik - Q-SUB
    Last edited by moderator; 08-01-08, 19:05.

    Comment

    • moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

      #3
      Even met de bezem door een onderwerp.

      reden: Ongewenste discussie

      Het prijsbeleid van een aanbieder/fabrikant zal nooit en te nuimmer aanleiding zijn voor enige discussie op het forum.
      Een ieder is vrij om zijn prijzen te bepalen en een ieder is net zo vrij om al dan niet gebruik te maken van het gedane aanbod.

      De discussie of iets duur is of niet is net zo relevant als de discussie of de Franse President gaat trouwen of niet.

      Je hebt er het geld voor over, of je hebt het niet...

      Hoeveel Watt de set levert is net irrelevante vraag. Het rendement van de set is wat je wil weten.
      Voor hoeveel mensen deze set geschikt is hangt verder volledig van je toepassing af.
      Op een carnavalswagen? Een feestavond in een zaaltje?
      Ga je er een band over laten spelen? tape artiesten? dixootje?

      Voor mensen die over prijzen willen discudingesen graag het onderwerp over marktverziekers lezen en desgewenst daar een aanvullende reactie op geven.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

      Comment

      • Funkmaster
        • Dec 2004
        • 204

        #4
        400 per kast ongeveer, dus een totaal van 3200w. Maar dat zegt uiteindelijk niet zoveel. Zoals de mod zegt hangt het er inderdaad van af wat je ermee wilt doen.

        En niet onbelangrijk bij een Q7 is de hoorn die je kan draaien. Even op letten hoe je de set neerzet en dan kijken per kast of de hoorn juist gedraait zit voor een goede spreiding. Soms zitten die nog anders gedraaid van een vorige job.
        It's nice to be important, but it's important to be nice...

        Comment

        • lifesound
          • Apr 2003
          • 1052

          #5
          ik veronder stel dat dit 4 tops en 4 subs in totaal zijn? Dus 2 van elk per kant?

          Comment

          • janneman32
            • Dec 2005
            • 65

            #6
            als ik een tip mag geven, leg er nog een paar B2-en bij. Is lekker voor de tegenwoordige "carnaval" dreun. Hoef je het setje ook niet steeds op z'n top te jagen om er nog meer druk uit te persen in het laag.

            greetzzz, Jan

            Comment

            • LJ Bert
              • Apr 2003
              • 270

              #7
              Wij huren al jaren D&B met carnaval (Op de wagen) we hebben al C7 gehad in verschillende hoeveelheden, C4 (6top 6bas en 2 B2) en Q7.

              Q7 bestond uit 6qsub en 4Q7 aangestuurd door 3 D12

              dus 3 subs 2 toppen per kant.
              en ik moet zeggen dat we over dat laatste het meest tevreden zijn alleen de meeste andere wagens niet dus dit jaar weer hetzelfde. EN je hebt helemaal niet veel stroom nodig in vergelijking met andere systemen.

              Effe andere vraag van waar ben je ergens?
              hehe wat een gedoe

              Comment

              • jeffrey91
                • Jan 2008
                • 4

                #8
                hey,


                Komen uit Ter Apel, (Groningen). De geluidsset worden morgen gebracht en geinstalleerd, dus ik zie het wel. Denk dat het wel goed komt

                Comment

                • nielsjanssennl
                  • Aug 2004
                  • 101

                  #9
                  Originally posted by jeffrey91
                  hey,


                  Komen uit Ter Apel, (Groningen). De geluidsset worden morgen gebracht en geinstalleerd, dus ik zie het wel. Denk dat het wel goed komt
                  Groningen :-)

                  Enne wie levert deze set?

                  Comment

                  • Elmo
                    • Jun 2006
                    • 208

                    #10
                    gokje, BANO

                    Comment

                    • nielsjanssennl
                      • Aug 2004
                      • 101

                      #11
                      Originally posted by Elmo
                      gokje, BANO
                      wie???

                      sinds wanneer hebben zij dan Q7...

                      Comment

                      • Starlight light and sound
                        • Feb 2007
                        • 26

                        #12
                        Banopro uit Groningen..

                        Wij hadden setjes staan in Zwartemeer maar er waren dacht ik geen karren van ons geluid die naar Ter Apel gingen..


                        Trouwens hoe is het afgelopen met het setje?

                        Comment

                        • Elmo
                          • Jun 2006
                          • 208

                          #13
                          Originally posted by nielsjanssennl
                          wie???

                          sinds wanneer hebben zij dan Q7...
                          als ze geen Q7 hebben weet ik niet wie in Groningen het wel heeft....

                          hows life @hof Niels?

                          Comment

                          • SPS
                            • Mar 2004
                            • 1662

                            #14
                            Volgens mij is carnaval al weer voorbij hoor!

                            Paul
                            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

                            Comment

                            • dexter
                              • Jul 2005
                              • 433

                              #15
                              Probeer BSE in Groningen of HOF in Haren eens.

                              Comment

                              Working...