Crest audio CA9 gain jumpers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dikke Foaf
    • May 2003
    • 618

Crest audio CA9 gain jumpers

Heb laatst 2 crest versterkers bijgekocht.
    Ik had er al 3 in mijn bezit, allen met de gain op x40, dit stond al zo toen ik ze kocht.
    Nu had ik graag de versterkers die ik bijgekocht heb op dezelfde gain gezet maar vind nergens een beschrijving van de jumper settings.
    Wie weet hoe de jumpers moeten staan? en kan ik dit zelf doen? In de manual staat dat deze niet user configurable zijn wat doet vermoeden dat er nog iets moet veranderd worden, is dat ook zo of kan je gewoon de jumpers versteken?
    Hoe moeten de jumpers staan voor welke gain setting?

• ronny
    • Dec 2002
    • 2138

Is het geen optie om een versterker open te schroeven die je al hebt, om zo daar de jumper settings te bekijken...? Of is dit veel schroef en uit-elkaar-haal werk?
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• PM73
      • Dec 2005
      • 5

in principe zou ik zeggen dat je dezelfde jumper instellingen moet gebruiken als je dezelfde gain instellingen wil bekomen.
      Maar ervaring heeft mij geleerd (bij CA6) dat er verschillende printplaten zijn (met andere weerstandswaarden) en je dus nooit indentiek dezelfde gain instellingen kan bekomen. Stuur me een berichtje en ik bezorg je de schema's waar extra informatie op staat.

Comment

Working...