Heb laatst 2 crest versterkers bijgekocht.
Ik had er al 3 in mijn bezit, allen met de gain op x40, dit stond al zo toen ik ze kocht.
Nu had ik graag de versterkers die ik bijgekocht heb op dezelfde gain gezet maar vind nergens een beschrijving van de jumper settings.
Wie weet hoe de jumpers moeten staan? en kan ik dit zelf doen? In de manual staat dat deze niet user configurable zijn wat doet vermoeden dat er nog iets moet veranderd worden, is dat ook zo of kan je gewoon de jumpers versteken?
Hoe moeten de jumpers staan voor welke gain setting?
Ik had er al 3 in mijn bezit, allen met de gain op x40, dit stond al zo toen ik ze kocht.
Nu had ik graag de versterkers die ik bijgekocht heb op dezelfde gain gezet maar vind nergens een beschrijving van de jumper settings.
Wie weet hoe de jumpers moeten staan? en kan ik dit zelf doen? In de manual staat dat deze niet user configurable zijn wat doet vermoeden dat er nog iets moet veranderd worden, is dat ook zo of kan je gewoon de jumpers versteken?
Hoe moeten de jumpers staan voor welke gain setting?




Comment