Binnenkort heb ik als eerste serieuze set mijn tops aardig op orde.
Ik ben dan in het bezit van 4 stuks actieve Tecnare V15PC
Specs per speaker:
48Hz - 20KHz +/- 4dB
Power Handling Watts 720 W RMS
Sensitivity 101dB (1w/1m)
Max SPL cont 130 dB
15" & 1,5" CD horn
Een paar weken terug had ik niet gedacht dat er zoveel werk zou zijn, maar nu moet ik toch maar serieus verder denken.
Ik zoek nu (waarschijnlijk 4) Actieve Subs die hier perfect bij passen.
Wat is een gangbaar vermogen/rendement dat hierbij hoort?
Het geheel moet breed inzetbaar zijn, van jaren 80 tot het huidige stampgebeuren. Wellicht zelfs een keer iets kleins live, maar dan voor een kleine zaal (150 personen).
Omdat ik nu 4 tops heb, zou het handig zijn om deze te ondersteunen met 4 subs omdat ik dan wat flexibeler ben in het aantal sets dat ik kan plaatsen. Wellicht dat er andere redenen zijn om dit juist niet te doen, dat verneem ik dan ook graag van jullie als kenners
.
Zelf ben ik een gigantische basliefhebber, niet zozeer in volume, maar wel in perfectheid qua diepte. Meyer heb ik al een paar keer voorbij horen komen, maar ik weet niet zo goed wat ik in prijzen moet bedenken.
Stel dat iemand mij wat toppertjes in verschillende segmenten kan voorstellen, dan hoor ik graag de voor- en nadelen van iedere set aan.
Ik weet dat ik graag het laag goed wil kunnen afstellen, dus zou ik ook graag weten welke opties dat daarvoor zijn. Bij de Tecnare tops zitten deze in de kast zelf, qua ruimte heel erg geweldig. Altijd de juiste spullen bij je
. De laptop is toch al met mn hand vergroeit, dus dat is geen probleem.
Oja... en ik probeer het altijd goedkoop te houden.... maar uiteindelijk ga ik altijd voor kwaliteit...
Ik ben dan in het bezit van 4 stuks actieve Tecnare V15PC
Specs per speaker:
48Hz - 20KHz +/- 4dB
Power Handling Watts 720 W RMS
Sensitivity 101dB (1w/1m)
Max SPL cont 130 dB
15" & 1,5" CD horn
Een paar weken terug had ik niet gedacht dat er zoveel werk zou zijn, maar nu moet ik toch maar serieus verder denken.
Ik zoek nu (waarschijnlijk 4) Actieve Subs die hier perfect bij passen.
Wat is een gangbaar vermogen/rendement dat hierbij hoort?
Het geheel moet breed inzetbaar zijn, van jaren 80 tot het huidige stampgebeuren. Wellicht zelfs een keer iets kleins live, maar dan voor een kleine zaal (150 personen).
Omdat ik nu 4 tops heb, zou het handig zijn om deze te ondersteunen met 4 subs omdat ik dan wat flexibeler ben in het aantal sets dat ik kan plaatsen. Wellicht dat er andere redenen zijn om dit juist niet te doen, dat verneem ik dan ook graag van jullie als kenners
.Zelf ben ik een gigantische basliefhebber, niet zozeer in volume, maar wel in perfectheid qua diepte. Meyer heb ik al een paar keer voorbij horen komen, maar ik weet niet zo goed wat ik in prijzen moet bedenken.
Stel dat iemand mij wat toppertjes in verschillende segmenten kan voorstellen, dan hoor ik graag de voor- en nadelen van iedere set aan.
Ik weet dat ik graag het laag goed wil kunnen afstellen, dus zou ik ook graag weten welke opties dat daarvoor zijn. Bij de Tecnare tops zitten deze in de kast zelf, qua ruimte heel erg geweldig. Altijd de juiste spullen bij je
. De laptop is toch al met mn hand vergroeit, dus dat is geen probleem.Oja... en ik probeer het altijd goedkoop te houden.... maar uiteindelijk ga ik altijd voor kwaliteit...

.
, outer finish, klankkleur, onderlinge verhouding voor vooraande aspecten...).
Comment