Seer audio (look a like Nexo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by JeroenVDV
    Jij kunt horen of een geluidsset duurzaam is?
    ja... meestal wel... ff op max draaien en de vervorming luisteren..

oh.. nog een leukje

Marktplaats - Marktplaats.nl

let op de sr en de thd... midas XL8 is er niks bij...
    Last edited by Gast1401081; 07-11-07, 17:49.

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4516

er is een universele waarheid waar je op moet letten.

als iets TE goedkoop lijkt? Als iets TE goed is om waar te zijn?
      Dan is dat meestal ook zo.

Bedenk je wel dat de prijzen van die b-merk nexo-lookalikes hetzelfde zijn als een a-merk speaker zoals RCF en JBL waarvan de performance en service gegarandeerd is.

En de afschrijving zou wel eens 80% in je eerste half jaar kunnen zijn.

die seer baskast kun je bijvoorbeeld eens naast een dB 15 inch sub houden. Zelfs als hij iets beter zou zijn is hij nog qua service en afschrijving te duur. De adverteerder geeft zelf al aan geen dealers voldoende te hebben.
      Last edited by showband; 07-11-07, 18:23.
      lekker belangrijk!

Comment

• DJ_matthias
        • Jun 2005
        • 620

My ***... ze hebben zelfs de AlphaE set identiek gekopierd?

hoe ver kan dit gaan?
        we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Koen van der K
          • Aug 2005
          • 1146

[CENTER]Seer Audio:"Making the friends with sincerely¡±[/CENTER]

(Guangzhou Seer Audio co.,ltd)

... geniaal toch ;-)
          Meer is minder, minder is meer

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

heb ook even in china rondgekeken en prijzen opgevraagt.

PS serie kun je krijgen zoals je zelf wilt... met een goede, of een iets minder goede bezetting, kosten verschil, 28 dollar!!

totale kastje heb je daar al vanaf 118 dollar. let wel op, je moet er wel een paar meer afnemen.. en transport zal ook wel niet volledig gratos zijn..

maar verder... 100% gelijk aan Nexo hoor, ook volledig zwart, shuimpje voor het rooster en zelfs PS op de voorkant.. HAHA

prijzen van sser audio vind ik trouwens zoals showband ook al zei,.. flink aan de hoge kant...
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Marcel1971
              • Nov 2007
              • 5

Originally posted by Watt Xtra
              heb ook even in china rondgekeken en prijzen opgevraagt.

PS serie kun je krijgen zoals je zelf wilt... met een goede, of een iets minder goede bezetting, kosten verschil, 28 dollar!!

totale kastje heb je daar al vanaf 118 dollar. let wel op, je moet er wel een paar meer afnemen.. en transport zal ook wel niet volledig gratos zijn..

maar verder... 100% gelijk aan Nexo hoor, ook volledig zwart, shuimpje voor het rooster en zelfs PS op de voorkant.. HAHA

prijzen van sser audio vind ik trouwens zoals showband ook al zei,.. flink aan de hoge kant...

Rondkijken, vergelijken, en afkraken en dat allemaal achter een computer zonder dat het daadwerkelijk gehoord en getest is, jullie zijn uniek.... Leer mij dat ook eens....

Comment

• jens
                • Aug 2004
                • 1066

nu nog iemand vinden die 2 van deze kastjes in zijn bezit heeft om hem is een op een naast een nexo te horen....

de boel eens openschroeven en goed bekijken...en op zoek naar de overeenkomsten.

denk als dealer zijnde dat je dat verschil ( of bijna geen) toch juist aan de klant wil laten horen als het echt zo geweldig is....maar de helft of wat goedkoper

ik ben zeer benieuwt naar het resultaat....

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

Originally posted by Marcel1971
                  Rondkijken, vergelijken, en afkraken en dat allemaal achter een computer zonder dat het daadwerkelijk gehoord en getest is, jullie zijn uniek.... Leer mij dat ook eens....
                  goed : komtie :

Grooth Speakers,,, ws uit de zelfde fabriek..Klant in enschede, die maandelijk mn meyers erbij moest huren omdat die troep weer s kapot was. En daar moet ik nu nog geld van beuren. Meneer ging namelijk failliet omdat t systeem zoverselijk over zn nek ging dat de klanten er met een halfuurtje met koppijn naar buiten liepen.. En nou mag jij raden waar die kastjes werden gemaakt...
                  Last edited by moderator; 07-11-07, 23:25.

Comment

• Ibvee
                    • Nov 2002
                    • 714

Wow, check dit: Guangzhou Seer Audio co.,ltd
                    Hoezo rip-offs, en ook gewoon stug de verkeerde!
                    Welke #$%^&* gladiool gaat er Behringer kopieren

Ach, wie weet sturen die hun leger advocaten er wel op af, ze hebben genoeg ervaring op dat gebied om zo'n nieuwkomertje aan te pakken, staan ze eindelijk eens een keertje aan de andere kant
                    De groeten => Micha

Comment

• showband
                      • May 2001
                      • 4516

Originally posted by Marcel1971
                      Marcel, als er geen goed serviceapparaat is. Als je er van uit moet gaan dat de restwaarde zuigt. Als het bij een fabrikant vandaan komt die normaliter inferieure rotzooi op de markt brengt.

En je betaalt voor een subje net zo veel als voor een vergelijkbaar subje van een merk wat daar wel alles bij voor elkaar heeft.

Wat zal je dan gaan ZOEKEN naar luisterervaringen? Dan koop je op de hoek van de straat toch een product waar die vragen al van zijn beantwoord?

Zelfs al zijn alle specs van die onbekende handelaar op marktplaats waar. Wat schiet je er mee op om een kopie van een behringermengtafel bij een vage internethandelaar te kopen voor hetzelfde bedrag als een gewone behringermengtafel bij een dealer? Dat lijkt op smeken naar problemen.
                      lekker belangrijk!

Comment

• ronald van der Eem
                        • Nov 2007
                        • 3

Ik ben naar putten geweest om te luisteren. was op zoek naar een geluidset voor mijn partyzaal van 325m. ben wezen luisteren naar LEM / mackie en nog een paar merken in deze prijs klasse. heb ook geluisterd naar dynacord en nexo. maar deze komen boven mijn buget.
                        ik vond de Seer speaker en versterkers erg goed klinken. en ja.... klopt.... het is geen nexo.!! maar dat werd me ook heel goed uitgelegd daar.
                        volgens mijn is er ook niemand die zegt dat ze exact het zelfde klinken en dat zou ook niet best zijn voor een wereld merk als nexo. ik vind het geluid beter als de anderen die ik heb gehoord en over de prijs was ik zeer te spreken.
                        mijn lijstje is geworden.

6x de sr-215 speakers.
                        4x de bf-18B sub.
                        4x de fa 4801 versterker.
                        2x de fa 2401.
                        processor en meng tafel.

wie beniewd is ...!! ga gewoon eens luisteren in putten en oordeel dan.
                        Last edited by ronald van der Eem; 08-11-07, 15:10.

Comment

• HR Soundproductions
                          • Oct 2005
                          • 649

Ik sluit me erbij aan... en het is net als in de Neerlandse Rechtspraak.. onschuldig tot anders bewezen

Seer is een nieuw merk en misschien hebben zij ( en de Nederlandse importeur ) prima regelingen/afspraken m.b.t. service en garantie aanspraken... Misschien is "wait and see" hier het devies.
                          Last edited by HR Soundproductions; 08-11-07, 16:02.

Comment

• showband
                            • May 2001
                            • 4516

je gaat een permanente installatie in een partyzaal van 325m hangen. (vierkante meter hoop ik) Die dag in en dag uit moet werken. En als het stuk gaat is het tijdens een bruiloftsfeest om 11 uur op zaterdagavond ofzoiets.

Heb je in de keuken dan ook kookapparatuur van de marktplaats merk whirrpol staan? Om te koelen en te koken.

Ik vind het nogal een bedrijfsrisico. En het prijsverschil per avond is waarschijnlijk een knaak per avond als je het goed uitrekent.
                            lekker belangrijk!

Comment

• ronald van der Eem
                              • Nov 2007
                              • 3

Beetje jammer dat er zo veel mensen negatief zijn..! en waarom…? omdat ze nog nooit van seer hebben gehoord.?
                              Er is een importeur in Griekenland en één in Duitsland. Alle bij met eigen technische dienst. Daar gaat voor zover ik heb kunnen achter halen alles prima. Dus waarom zou het hier dan meteen fout gaan. Ik heb het volste vertrouwen in deze spullen..! ik heb een test setje gehad van twee subs en twee full range speakers met de versterkers. Paar avonden mee gewerkt, flink vol mee gedraaid en geen problemen. Een paar Duitsers die er al een tijd mee draaien hebben ook nog geen problemen gehad. Kan altijd nog komen natuurlijk. Maar ik vind het een prima merk. En ach…!! Elk merk is ooit klein begonnen ..!! en dan wat is heet klein..? kijk eens naar de projecten die seer in het buitenland heeft gedaan.!
                              Last edited by moderator; 08-11-07, 23:07.

Comment

• Ibvee
                                • Nov 2002
                                • 714

Waarom???!!!

Omdat ze vuile ripp-offs maken!! Bedenk je eigen ding!
                                Last edited by Ibvee; 08-11-07, 18:16.
                                De groeten => Micha

Comment

Working...