Valt de ETHOS CA Compact Line Array wel onder een serieuze Line Array?
Ik heb deze 1 keer in Belgie gehoord in een winkelruimte en toen was ik er al wel bijna zeker van dat ik deze speakers in mijn huiskamer zou willen hebben...
Qua prijzen ben ik niet thuis in deze materie, maar ik was wel te spreken over het geluid, zeker als je de afmetingen van de kastjes bekijkt.
Als ik het goed heb waren de kastjes iets over de 2.000 euro per stuk.
Ik heb deze 1 keer in Belgie gehoord in een winkelruimte en toen was ik er al wel bijna zeker van dat ik deze speakers in mijn huiskamer zou willen hebben...
Qua prijzen ben ik niet thuis in deze materie, maar ik was wel te spreken over het geluid, zeker als je de afmetingen van de kastjes bekijkt.
Als ik het goed heb waren de kastjes iets over de 2.000 euro per stuk.

, ha ha. Nee joh, flauwekul. Maar zet alsjeblieft het idee van een line-array in je huiskamer uit je hoofd !! Die systemen zijn ontworpen om héél ver te spelen, of je moet misschien een huiskamer van meer dan 100 meter diep hebben ? Voor in de huiskamer moet je zowieso weg blijven van PA materiaal, er zijn (zeker voor dat geld) veel betere spullen te koop voor de applicatie die jij hebt.

) niet ideaal. maar tussen de bedrijven door heb ik wel een goede cd kunnen draaien en ik moet zeggen, ben zeer tevreden. dit weekend wordt dezelfde set-up in dezelfde zaal een prinsenbal afgewerkt (carnaval
) dan kunnen we eens echt kijken wat ie kan.. maaar voor het geld zijn het zeer gave kasten en ook zeer gebruiksvriendelijk!!
Comment