Een aantal jaren terug een op Q-base (groot house feest) geweest waar bij de main stage het geluid zo hard stond dat ik het idee had een meter of 5 onder water te zitten ivm de enorme druk op mijn oren en lichaam sterker nog mijn vriendin was na een paar minuten misselijk (letterlijk) door de druk. ik zo dom om even te kijken hoe het was zonder doppen heb ze zsm weer ingeplugd en een voor lichaam en geest veilige afstand gezocht.
Btw er zat ook nog een tech met zijn rug tegen de subs te slapen hoe doe je zoiets in vredesnaam???????????
Dan tot mijn grote verbazing stonden op partyflock (partysite) opmerkingen over het feest waarbij 1 bezoeker letterlijk had getypt vorig jaar was beter toen stond het geluid veel harder
Hoewel het oorverdovend was was het geluid wel kraakhelder wel overdreven veel sublaag maar toch,
Zelfs met oordoppen in had ik de volgende dag last van mijn oren.
dan was mijn vraag mag dit eigenlijk wel dit soort geluidsniveaus?
ik dacht namelijk alles meegemaakt te hebben maar dit??
ik moet er wel bij zeggen dat dit feest in duitsland was.
GrtZ.
Btw er zat ook nog een tech met zijn rug tegen de subs te slapen hoe doe je zoiets in vredesnaam???????????

Dan tot mijn grote verbazing stonden op partyflock (partysite) opmerkingen over het feest waarbij 1 bezoeker letterlijk had getypt vorig jaar was beter toen stond het geluid veel harder

Hoewel het oorverdovend was was het geluid wel kraakhelder wel overdreven veel sublaag maar toch,
Zelfs met oordoppen in had ik de volgende dag last van mijn oren.
dan was mijn vraag mag dit eigenlijk wel dit soort geluidsniveaus?
ik dacht namelijk alles meegemaakt te hebben maar dit??
ik moet er wel bij zeggen dat dit feest in duitsland was.
GrtZ.
Comment