Socapex connectoren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Balsan
    • Oct 2005
    • 77

Socapex connectoren

Wellicht domme vraag, maar ik zag een 2ehands multikabel (16/3) te koop staan voorzien van female socapex connector.

Nu kan ik niet zien hoeveel pins dit is, maar ik zou denken 19*2 dus 38 pins.

Nu probeer ik op internet een contrastekker (male) te vinden, maar ik zie geen socapex 38 pins.

Ik ben leek, maar kan iemand mij helpen wat ik nu als contrastekker nodig zou hebben ?
    It\'s the inside that matters
  • Poelmans
    • Feb 2004
    • 804

Originally posted by Balsan
    Wellicht domme vraag, maar ik zag een 2ehands multikabel (16/3) te koop staan voorzien van female socapex connector.

Nu kan ik niet zien hoeveel pins dit is, maar ik zou denken 19*2 dus 38 pins.

Nu probeer ik op internet een contrastekker (male) te vinden, maar ik zie geen socapex 38 pins.

Ik ben leek, maar kan iemand mij helpen wat ik nu als contrastekker nodig zou hebben ?
    Eigenlijk is het voor audio 19*3 (of je moet je aardingen héél goed uitgedokterd hebben om aardlussen te vermijden, maar dan is het nog 19*2+1). Socapex maakt naar ik dacht enkel vermogensmultistekkers. Maar er zijn nog andere merken dat van dezelfde standaard gebruik maken (MILweetikhoeveel), waaronder Link (italiaans), en die hebben tot en met een 150 pins versie (LK150)

Comment

• Elmo
      • Jun 2006
      • 208

Het kan ook een Socapex 461 zijn, waarbij dan een aantal pinnen niet zijn aangesloten...

soc461 heeft inderdaad 61 pinnen -> 19x3= 57
      Last edited by Elmo; 21-06-07, 21:45.

Comment

• Mathijs
        Moderator
        • Aug 2002
        • 1353

Socapex maakt naar ik dacht enkel vermogensmultistekkers.
        Dan heb jij nog nooit radio of TV gedaan

In heel europa is Socapex de standaard in broadcasting.

Op een of andere manier heb ik ook nooit de connectoren op de site van socapex kunnen vinden. Vreemde zaak.