Electro Voice tg5 (achter de PX set)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Whitefarmer
    • Oct 2003
    • 1244

Originally posted by Ws Soundexpresse
    ondertussen de dx-38 vervangen door dc-1, werkt vele malen beter, ook als we een enkele set wegzetten.

verder nog meer mensen ervaringen met deze set? ben over de tg-5 zeer te spreken, dat gaat echt super!
    Ervaring niet, maar ik ben wel benieuwd wat voor zalen/tenten je hiermee kunt doen, ofwel voor hoeveel mensen heb je al gespeeld??

groeten John
    Groeten John
    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• jppa
      • Dec 2006
      • 24

Wij zelf hebben de PX set ook in de setup van 6 bas 2 toppen per kant met de 15/2 toppen omdat ik deze top mooier vond klinken (persoonlijk). Wij gebruiken een TG 7 op laag, CP4000 op mid en een CP300 op hoog met een DC-one voor de filtering dit per kant. Zijn zeer te spreken over deze set. En al diverse festivalletjes mee gedaan.

Comment

• MusicSupport
        • Feb 2006
        • 1016

Originally posted by Ws Soundexpresse
        ondertussen de dx-38 vervangen door dc-1, werkt vele malen beter, ook als we een enkele set wegzetten.

verder nog meer mensen ervaringen met deze set? ben over de tg-5 zeer te spreken, dat gaat echt super!
        Volgens mij heb je ook besloten bijna de hele set te verkopen (als ik het zo op Heuff zie )
        d&b Audiotechnik

Comment

• Ws Soundexpresse
          • Jun 2001
          • 1007

nope, dat is een set die in de discotheek hangt, is niet de verhuur set.

Kan de set die in de discotheek hangt op het moment niet in de verhuur gebruiken. Gaat dus over n andere set! Versterking van die set is ook anders.
          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

Working...