Inderdaad al een topic over...
Wat voor hoofdtelefoon heb jij?
Collapse
X
-
Even aanhaken met een vraag. Van de hd25 zijn verschillende soorten en maten te krijgen. Ik ben tot nu toe de volgende types tegen gekomen
HD 25 basic
Zonder verdere toevoeging. Dat zal dan wel de 'verzamelnaam'zijn? Of is dit de 25-1 zonder 'reserve onderdelen'
HD 25-1
Is dat de eerste versie?
HD 25-13 (hoogohmige uitvoering van de 25-1?)
Lijkt me dan identiek aan de 25-1, maar voor andere toepassingen die hoogohmig vereisen
HD 25 SP
Is meer de consumenten uitvoering met kunststof hoofdbandje en lager SPL. Is duidelijk de budget versie.
HD 25 C 25-1 met krulsnoer
Enige verschil is het snoertje?
HD 25-1 II
Is dit een nieuwere versie van de 25-1? En is dat beter/anders?
HD 25 II
Zelfde als 25-1 II?
Dan zie je nog met/zonder extra kussentjes, verloopjes (haakse plug)
nou ja... Bomen en bos gevoel.
Wie heeft het echte overzicht nog. En welke dan uiteindelijk te kiezen voor live werk...~Clearsound~Comment
-
De verschillen:
- Met of zonder krulsnoer (C)
- Verbeterde versie (II)
- Lengte van het snoer
- Impedantie
- Consumentenversie / mindere versie
Welke te kiezen:
Ik heb zelf destijds (toen de versie II net uit was) voor de HD25 II C gekozen. Nieuwe versie, krulsnoer.
Krulsnoer heeft voordelen en nadelen: hij is een stuk degelijker dan het dunne snoertje, maar ook direct weer een stuk zwaarder.
Dat gewicht voel je wel, maar is niet heel hinderlijk.
Wel is het krulsnoer vervelend als ik op wat kleinere tafels mix waar de HP uitgang middenboven zit. (GL2200/GL2400)Last edited by BJD; 07-03-11, 17:15.Comment
-
-
@Mac: Directe link naar de site van AT werkt niet. Welk type heb je?All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
HD 25 II
as HD 25-1 II, but with 2m steel cable, straight jack plug
HD 25-C II
as HD 25-1 II, but with 3m coiled cable, straight jack plug
HD 25-13 II
as HD 25-1 II, but with 600 ohm impedance, 3m steel cable, straight jack plug
The Mighty Headphone Quest Part 7 - Dave Rat - Roadies in the Midst
Misschien ga ik er toch maar eens één aanschaffen, kijken hoe hij bevalt...
Iemand ervaring met de 600 Ohm-versie?
Groet, Rob.Last edited by keenoncoolstuff; 08-03-11, 11:55.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
tuurlijk, de USA website ... Sorry.
ATH-ANC7b QuietPoint® Active Noise-cancelling Headphones
Bevalt mij perfect, hoeft niet zo hard, omdattie de bijgeluiden weghaalt..Comment
-
Comment
-
Ik gebruik nu nog altijd met plezier de DT-770pro
En ik moet zeggen dat ik volledig geen probleem heb met een te laag volume. als het front zo hard speelt dat ik mijn 770 er niet meer door hoor dan staat het gewoon veel te hard.Comment
Comment