Shure beta 52 / Audix D6

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arie
    • Feb 2003
    • 550

wij hebben toevallig net de 602 ingeleverd voor de audix microfoon 602 is een rammelbak wat bijna in geen enkele base drum klinkt.gr arie

Comment

• GoTMoRe
      • Aug 2005
      • 350

Originally posted by hugovanmeijeren
      Ik heb hier een 602 in de koffer liggen, maar heb hem nog niet op een echte basedrum kunnen uitproberen.
      Groeten Hugo
      Hij word idd vaker gebruikt, maar het is een: 'Net niet/wel' microfoon.

Hij geeft gaat niet mooi diep, en geeft ook geen mooie 'tik' aan je kick.
      Klinkt trouwens over het algeheel helemaal niet vol, mooi en definibaar.. Geen microfoon die IK zou aanschaffen in ieder geval.

Zelfde geldt voor de 604, hoewel ik die op toms/snares nog waardelozer vind. Geef mij toch maar m'n i5's op de tom/snare/hi-hat, als de mogelijkheid er is. Nog veel liever een D2, maar das nog eventjes sparen
      lala..

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Originally posted by berolios
        Sorry, maar hier ben ik het toch niet direct mee eens. Mijn favo combi is nog altijd een B52 om de sound te maken en een B91 voor extra broekspijpen gewapper (alle hoog / geklik eruit, bult sub erbij). Als ik maar één kick kanaal heb dus een B52, mag er eentje bij, dan is een 91 een welkome aanvulling. Er komt wat mij betreft dus zeker genoeg sub uit om je sound vetter mee te maken.
        Je hoeft geen sorry te zeggen hoor...
        Wat je misschien beter kunt doen de volgende keer, is beide mics even hard ingainen, nog niets eq'en en luisteren welke mic het meeste sublaag geeft, das toch echt de 52.... Ik heb vorige week 4 dagen festival gedaan waarbij ik zowel 52's als 91's heb gebruikt. Gisteren heb ik weer een show gedaan waarbij ik 52 en 91 heb gecombineerd en over een half uur ga ik de deur uit om dat nog een keer te doen met dezelfde band: 91 in het midden van de ketel op een doekje, 52 in het gat, een zootje mid/laagmid eruit bij beide mics, fase draaien van 1 mic, allebei even hard open en beuken.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...