Systeemprocessor voor de "kleine klus".

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sammy8306
    • Jan 2007
    • 12

Volgens mij kun je input C wel schakelen naar AES digitaal, wat meestal direct compatible is met SP/DIF, en zo niet vrij eenvoudig compatible te maken...

Comment

• gertgeluid
      • Dec 2006
      • 520

Originally posted by Sammy8306
      Volgens mij kun je input C wel schakelen naar AES digitaal, wat meestal direct compatible is met SP/DIF, en zo niet vrij eenvoudig compatible te maken...
      Het protocol van AES/EBU verschilt niet veel van SPDIF. Er missen wat vlaggetjes en dat soort geneuzel. Naast het feit dat AES/EBU gebalanceerd is, kun je het wel proberen om in een coaxiale input te proppen. Er is alleen een spanningsverschil in de signaaloverdracht. Of zoiets Even geen zin om te googlen...

Kortom: lekker analoog houden, en dat was gister weer helemaal prima. Dat ding is gewoon stil. Ook als je maximale insturing ver onder de 0dBfs blijft.

Bij gebrek aan insertie op de 01V heb ik hem serieel met de eindtrappen aangesloten, dus als dat ding zou ruisen, zou het echt meteen obvious moeten zijn. Ook bij zachte passages blijft de resolutie vervormingsloos.

Welja. Genoeg vereringer van behringer. Chiao
      Grt

Comment

• Rock On
        • Jan 2004
        • 250

Voor 15 Euri kun je bij conrad een optisch naar coax (of andersom) onverter bestellen bij Conrad. Werkt als een tierelier.
        Helaas wel met een losse voeding, maar dat is in een kant en klaar rackje erg netjes weg te werken, me dunkt.
        "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

Working...