Dit topic gaat mijns inziens niet direct over de band dieptriest maar wel over de technische club die hun shows draait.
Dit topic gaat over de voorstelling The soul of motown.
Wij hebben ze ook binnen gehad en mij is toen,helaas,niks opgevallen.
Het was een mega lekkere show en een super crew om mee te werken alleen vind ik het inderdaad wel slecht als er waar is wat hier beweerd word.
Voor de theater mensen onder ons,deze zelfde club gaat ook fame de musical verzorgen dus dan hiervoor alvast een heads-up.
Groeten Gaffer.
Dit topic gaat over de voorstelling The soul of motown.
Wij hebben ze ook binnen gehad en mij is toen,helaas,niks opgevallen.
Het was een mega lekkere show en een super crew om mee te werken alleen vind ik het inderdaad wel slecht als er waar is wat hier beweerd word.
Voor de theater mensen onder ons,deze zelfde club gaat ook fame de musical verzorgen dus dan hiervoor alvast een heads-up.
Groeten Gaffer.

e topicstarter gebruikt dieptriest in de titel van zijn topic, zonder hoofdletter, dus een naam kan het eigenlijk niet zijn en deze titel is door mij geïnterpreteerd als een aanvulling over zijn mening op de situatie en tevens heeft hij het in het topic zelf over "een theatergezelschap"Mijn idee was dus dat de topicstarter een professionele houding had en een discussie wilde voeren over hoe te handelen in zo'n situatie en niet om dit gezelschap zwart te maken. 

Comment