Testdag 13 mei 2007

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    #61
    Originally posted by showband
    Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar die hele kleine 10 inch "zaal-meyertjes". Kun je die regelen? Hoe dat in een behoorlijk zaaltje klinkt zonder sub.
    10"= UPJ, en idd, op voorraad.

    we hebben ook 4"= 10cm MM4, en das nog veel leuker.

    neem wel een zooi mee in t busje..

    als in dan tenminste in nederland ben, dr schijnt iets in rusland te gebeuren rond die tijd.

    Comment

    • MusiQmaN
      • Sep 2006
      • 328

      #62
      en nog een nieuwtje..




      toevallig sneller dan verwacht voor een goede prijs mn standaard d112 verkocht. via mn importeur patsticks een complete MAY d112 set gekocht voor de nieuwe rc kick.

      Mischien dat ik er later ook een shockmount bij koop, maar dan komt de mic wel erg in het midden en ik vind de zijkant juist wat lekkerder..

      Ioteraard ook voor de testdag.. mishcien leuk te vergelijken met een standaard d112
      Drummer en techniek freak.
      _____________________________________________

      Comment

      • berolios
        • Sep 2005
        • 1538

        #63
        Originally posted by MusiQmaN
        en nog een nieuwtje..
        toevallig sneller dan verwacht voor een goede prijs mn standaard d112 verkocht. via mn importeur patsticks een complete MAY d112 set gekocht voor de nieuwe rc kick.

        Mischien dat ik er later ook een shockmount bij koop, maar dan komt de mic wel erg in het midden en ik vind de zijkant juist wat lekkerder..

        Ioteraard ook voor de testdag.. mishcien leuk te vergelijken met een standaard d112
        Effe niks met de testdag te maken: ik zie dat die klem in de ketel van de bassdrum is geschroefd !! dat zou ik als drummer echt nóóit willen !!!

        Edit: als het inderdaad de schroeven van de lugs zijn, is het inderdaad een goed systeem... effe afgezien van de plaatsing en het feit je je een nier normaliter beter niet IN de ketel kunt hangen, maar in het gat.
        Last edited by berolios; 23-03-07, 10:32.
        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

        Comment

        • MusiQmaN
          • Sep 2006
          • 328

          #64
          Originally posted by berolios
          Effe niks met de testdag te maken: ik zie dat die klem in de ketel van de bassdrum is geschroefd !! dat zou ik als drummer echt nóóit willen !!!

          ik ben ook drummer en dit werkt beter dan iets aan bijv. je rim of je toms op de bassdrum (nog veel zwaarder)

          t beschadigd niks als je het goed vastmaakt. en hij is niet in de ketel geschroefd. dat zijn de schroeven van je spanbouten die zitten er al.
          Drummer en techniek freak.
          _____________________________________________

          Comment

          • w00Dy
            • May 2006
            • 257

            #65
            Moest er interesse zijn voor een klein systeempje, dan kan ik eventueel mijn Dynacord D 12-3's en CL 1600 meesleuren.
            Alles begint bij Neutrik

            Gitaren verdienen beter dan een SM 57

            Comment

            • moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

              #66
              Discussie verder over de testdag...maak anders even een spjnn-off aan over die schroefjes ( ik zie ze wel..) waarmee dat d112 frame vast zit!
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

              Comment

              • Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

                #67
                Originally posted by moderator
                Discussie verder over de testdag...maak anders even een spjnn-off aan over die schroefjes ( ik zie ze wel..) waarmee dat d112 frame vast zit!
                zijn idd de rimspanner-schroefjes, zo te zien.

                Comment

                • Radar
                  Moderator
                  • Jul 2002
                  • 890

                  #68
                  Net even aan tante Cor gevraagd of de bar open is die middag.
                  Staat in de agenda genoteerd dus we kunnen een biertje happen.
                  Ik doe niet aan bijgeloof.
                  Dat brengt ongeluk.

                  Comment

                  • Mike Manders
                    • Aug 2006
                    • 341

                    #69
                    op moederdag????? hmmmm....ik zal het proberen. wat zal ik eens meenemen?
                    groet
                    mike

                    Comment

                    • vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

                      #70
                      Gezellig ik kom ook. Heb niet veel in te brengen maar de koppen achter de posts ontmoeten en ervaringen delen staat mij zeker aan.

                      Ik kan nog wel een DBX 266XL en een TC M One XL meenemen.

                      Comment

                      • berolios
                        • Sep 2005
                        • 1538

                        #71
                        Originally posted by Olaf Duffhuës
                        Sooooo....Nu hebben we een nieuwe datum...13 mei...
                        Ik ga nog een soort van programma samenstellen en post het hier nog.
                        13 mei- vooralsnog geen klussen, dus count me in!

                        @Olaf: het programma van de dag, heb je daar al ideeen over?

                        Ik zal mijn mix-rackje meenemen:[LIST][*]Avalon VT-747[*]SPL TD-4[*]TLA C-1[*]BSS DPR-404[*]TC D2[*]Klapjap met SMAART[*]Misschien dan ook nog een frietpan met frikadellen, viandellen en samba-saus (zit niet in mijn rackje natuurlijk, maar draagt wel bij aan de gezelligheid ;-) )[/LIST]Wat me verder een goed plan lijkt: hebben mensen toevallig een HD-24 of zo met wat tracks van bandjes? Dan kunnen de experimenten met de 'mikes' apart worden uitgevoerd van het geklommel met rand-apparatuur. Misschien is het in dat opzicht ook handig wat kleine setups (met studiomonitoren) te maken voor mix-klooien en randbazaar experimenten. Ik heb namelijk nog niemand gehoord die van plan is een HD-24 mee te nemen... ik heb er helaas (nog) geen, anders zou ik hem wel meenemen ;-)


                        Verder een paar dingetjes die ik wel graag eens uit zou willen proberen:[LIST][*]Yamaha Sub-Kick[*]Avalon U5 DI op semi-akoestische gitaar, basgitaar en eventueel toetsen[*]Redbox op gitaar[*]Div. grootmembramen op gitaar[*]Vintage band-echo's[*]Oktava mikes[*]Audix mikes[*]AT mikes (AE2500 !!)[/LIST]Cheerio!
                        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

                        Comment

                        • keenoncoolstuff
                          • May 2003
                          • 695

                          #72
                          Ik probeer er ook bij te zijn. Met een beetje geluk kan ik mijn rackje ook meenemen. Met daarin de volgende spullen die nog niet op de lijst staan:

                          SPL Transient Designer 4/DBX 1074 (dit is afhankelijk of ik die TD4 nog op tijd kan krijgen)
                          Focusrite Compounder
                          BSS DPR-422
                          Altair EQ-230
                          All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

                          Comment

                          • RayM
                            • Jan 2006
                            • 742

                            #73
                            hmmmm, moeilijke keuze.
                            Of bij schoonmoeder op de koffie met gebak of gezellig met een stel collega's dingen testen.

                            Ik zal me maar opofferen en naar Nieuwegein komen.
                            Kijken of ik wat JTS mic's mee kan nemen.
                            Heerlijk die stilte

                            Comment

                            • Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

                              #74
                              Originally posted by MacGyverSounds
                              10"= UPJ, en idd, op voorraad.

                              we hebben ook 4"= 10cm MM4, en das nog veel leuker.

                              neem wel een zooi mee in t busje..

                              als in dan tenminste in nederland ben, dr schijnt iets in rusland te gebeuren rond die tijd.
                              ben nu officieel in nederland, zien of hoeren we de details binnekort??

                              Comment

                              • Olaf Duffhuës
                                • Oct 2000
                                • 2477

                                #75
                                Goed heren,

                                Met een goede week is het zover, de eerste 'testdag', ik heb niet echt en programma opgestelt aangezien de groep niet supergroot is, gelukkig. Ik heb een aantal mensen terug gemaild met de vraag of ze hun aangeboden materiaal ter beschikking willen stellen, de rest die hun spullen hebben aangeboden, heel aardig en bedankt, maar laat maar lekker thuis en kom gezellig ervaringen uitwisselen. Anders krijgen we 36 TC D-2's, 20 BSS DPR's enz. das ook niet handig. Alleen mijn lijstje is iets gewijzigd..heb helaas afschijt moeten nemen van mijn Lexicon MPX1...Daar is 'maar' een PCM80 voor in de plaats gekomen...

                                De lokatie is nog steeds Stadhoftheater in Vianen(Ut) Hier de route : Stadshoftheater - Route vanaf 13.30/14.00.

                                Be there!

                                PS : breng goede zin mee een laat mensen in waarde!
                                Olaf Duffhuës

                                **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                                Comment

                                Working...