Testdag 13 mei 2007

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

    #46
    Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar die hele kleine 10 inch "zaal-meyertjes". Kun je die regelen? Hoe dat in een behoorlijk zaaltje klinkt zonder sub.
    lekker belangrijk!

    Comment

    • Koen van der K
      • Aug 2005
      • 1146

      #47
      He Mac, jij hebt toch UPA / USW ? Zou een erg mooie "referentieweergever" zijn voor A/B vergelijk van de mics en outboard gear lijkt me !

      Groeten
      Meer is minder, minder is meer

      Comment

      • MusiQmaN
        • Sep 2006
        • 328

        #48
        Ik hoor net dat de Naiant mics uit de U.s. bij de Douane staan, dus die kunnen iig mee.
        Drummer en techniek freak.
        _____________________________________________

        Comment

        • Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

          #49
          Kleine update....

          Na het weekend weten we meer...We zijn namelijk bezig met een zaal in het midden van het land..dat is voor iedereen handig...
          Olaf Duffhuës

          **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

          Comment

          • Balsan
            • Oct 2005
            • 77

            #50
            Ik zou graag de ervaringen van Oktava MK012, SE3, Rode NT5, AT2020 en Neumann als overheads vergeleken willen hebben.

            Als niemand Oktava's heeft wil ik de mijne wel beschikbaar stellen, echter ik kan zelf niet aanwezig zijn, dus iemand moet ze dan even bij mij oppikken (Purmerend).

            De vergelijking die ik zou willen horen zijn korte opnamen (1 a 2 minuten) van een Drumstel dat alleen met Basedrum en 2 OH's wordt uitversterkt, bij elke OH, zelfde drumsolo / groove, zodat ik daarna de verschillen terug zou kunnen luisteren.

            Misschien als onervaren bandlid, en amateur geluidsjoker van deze band wat veel noten op mijn zang, maar ja dit is een concrete vergelijking die ik (en ik denke meerdere met mij) zouden waarderen. Het is immers de meest populaire prijsklasse voor OH's
            It\'s the inside that matters

            Comment

            • sparky
              • Apr 2002
              • 2104

              #51
              En welke neumanns bedoel je dan, ik neem aan de KM184's. Is overigens niet helemaal dezelfde prijsklase als de AT2020 (100 euro per mic..), maar dat is wat mij betreft geen probleem. De 184's zijn wel een goede referentie. Ben zelf ook heel benieuwd naar de directe vergelijking 2020 vs 184
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

              Comment

              • Olaf Duffhuës
                • Oct 2000
                • 2477

                #52
                Zoals belooft....

                De datum die geprikt is 8 april, vanaf 13.30/14.00 in Stadhoftheater in Vianen(Ut) Hier de route : Stadshoftheater - Route
                Ik zou zeggen : Be there....
                Olaf Duffhuës

                **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                Comment

                • berolios
                  • Sep 2005
                  • 1538

                  #53
                  Ai, da's in het paas-weekend, weinig pro's dus...
                  Ik ga proberen er in de voormiddag even bij te zijn (is er een specifieke reden om niet ietwat eerder te beginnen?), 's avonds nl. show...

                  We zien mekaar !
                  Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

                  Comment

                  • Olaf Duffhuës
                    • Oct 2000
                    • 2477

                    #54
                    O? is dat pasen?? Dat wist ik niet.....Dat ziet er uit als eerste paashaas...mmmmm...
                    Olaf Duffhuës

                    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                    Comment

                    • sis
                      • Jul 2003
                      • 3305

                      #55
                      Originally posted by Olaf Duffhuës
                      O? is dat pasen?? Dat wist ik niet.....Dat ziet er uit als eerste paashaas...mmmmm...
                      Nu weet je alles graag gedaan

                      Feestdagen in Nederland

                      sis
                      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                      Comment

                      • Olaf Duffhuës
                        • Oct 2000
                        • 2477

                        #56
                        Niet dat ik nu ongeloofwaardig over wil komen,. maar we zijn aan het kijken of we het kunnen verzetten...Niet alleen ik, maar ook meerdere mensen moeten paasei(cellen) gaan zoeken...

                        Dus bij deze 8 april vervalt!
                        Olaf Duffhuës

                        **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                        Comment

                        • sparky
                          • Apr 2002
                          • 2104

                          #57
                          gelukkig, ik ging het ook niet redden.
                          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

                          Comment

                          • MusiQmaN
                            • Sep 2006
                            • 328

                            #58
                            Als t goed is kan ik ipv de beech custom een Recording Custom meenemen (krijg ik dan volgend weekend binnen)

                            de Naiant mics komen als t goed is morgen of overmorgen binnen
                            Drummer en techniek freak.
                            _____________________________________________

                            Comment

                            • Olaf Duffhuës
                              • Oct 2000
                              • 2477

                              #59
                              Sooooo....Nu hebben we een nieuwe datum...

                              13 mei

                              Ja..moederdag...maar das minder belangrijk dan de paasei(celle)tjes....

                              De lokatie blijft het zelfde : [FONT=Arial]http://www.stadshoftheater.nl/route.htm[/FONT]
                              Laten we de tijd op 13.30 houden, ik moet de dag ervoor nog klussen...;-) En waarschijnlijk meer van ons...

                              Ik ga nog een soort van programma samenstellen en post het hier nog.
                              Olaf Duffhuës

                              **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                              Comment

                              • Radar
                                Moderator
                                • Jul 2002
                                • 890

                                #60
                                Omdat er iemand de deuren open moet maken neem ik gelijk maar even een nest oktava's mee.
                                mk-012, mk-319, mk-219, mk-220 en een violet "black-knight".
                                Last edited by Radar; 17-03-07, 10:35.
                                Ik doe niet aan bijgeloof.
                                Dat brengt ongeluk.

                                Comment

                                Working...