Probleem met nieuwe opstelling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cowboy
    • Feb 2007
    • 16

ok..nou ik ga er binnenkort mee aan de gang.he olaf bedankt voor je moeite!

groet jan

Comment

• cowboy
      • Feb 2007
      • 16

probleem opgelost!

[FONT=Times New Roman]Hallo jongens.probleem opgelost! Het blijkt toch met het knopje op de f150 te maken.maaarr… het signaal wat normaal in een 2 aderige kabel gestuurd wordt door +1/-1 moet in een 4polige speakon omgezet worden naar +2/-2 (staat trouwens ook achter op de f150)[/FONT]
      [FONT='Times New Roman']Ik heb de boel om geswitched en nu klinkt het zo als het klinken moet,super! normaal wordt de powermax5 set aan gestuurd met de systeem versterker pm 2600 met bij geleverde 4 aderige kabels.als die aangesloten worden en je het knopje op systeem mid/high om zet is het gelijk al goed! probleem is als je met andere losse versterkers en normale 2 polige standaard kabels werkt om een systeem actief te maken! bij normale toppen lukt dat wel omdat dat meestal +1/-1 is maar de f150 werkt dan alleen op stand full range.probeer het maar eens uit! crossover werkt nu ook goed, en ja olaf hoger crossen geeft nu veel meer dynamiek aan de stem.dus probleem op gelost! Iedereen bedankt voor de tips!![/FONT]

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Vooral denken dat ik gek ben he... We zijn bij ons op de zaak niet voor niks Dynacord dealer...en ik vervent Dynacord aanhanger...
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• SPS
          • Mar 2004
          • 1662

Toch vind ik het een raar verhaal.
          Als je in de PDF kijkt van de F150 top, dan is het enige dat de switch "system-normal" doet, het omschakelen tussen +-1 en +-2...................

oid.http://www.dynacord.com/pdf/57_62_download.pdf

Schakelt geen crossovers uit
          (Of het schema moet niet correct zijn weergegeven... )

Paul
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

Working...