Probleem met nieuwe opstelling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cowboy
    • Feb 2007
    • 16

Probleem met nieuwe opstelling

[FONT=Times New Roman]Hallo! Ik speel al een paar jaar in een country band. We doen ons eigen geluid vanaf het podium.wij gebruiken dynacord boxen van het powermax 5 systeem,tops f150 en subs f8. Deze worden niet aangestuurd door de originele systeem versteker de pm 2600 van dynacord. maar door een dynacord powermixer powermate1000mk1(2x500w)financeel was dat toen net niet haalbaark. klonk trouwens ook niet slecht, maar wou altijd al graag een actief systeem. Sinds kort heb ik een dynacord versterker s1200(2x600w) en dynacord crossover powermax 230 er bij gekocht.alles ingebouwd aangesloten enz. de set is nu actief geworden.[/FONT]
    [FONT=Times New Roman][/FONT]