Kent iemand deze: Niashant mics

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusiQmaN
    • Sep 2006
    • 328

de shop is weer open. met een paar intressante nieuwe mics en accessories
    Drummer en techniek freak.

Comment

• MusiQmaN
      • Sep 2006
      • 328

de eerst Naiant mics in nederland zijn binnen en er zijn al reacties:

www.synthforum.nl - Naiant MSH mics, te goedkoop ?

de mijne (aangepast met een aangepaste 122db) komen eender deze dagen binnen.

Comment

• Radar
        Moderator
        • Jul 2002
        • 890

Het heeft even geduurd maar dan heb je hoopelijk wel wat.
        13 mei even komen showen die dingen? (zie http://www.forums.licht-geluid.nl/fo...ei-2007-a.html)

Zetten we een vleugel klaar, maar dan moet er er wel een toetsenist komen.
        Ik doe niet aan bijgeloof.
        Dat brengt ongeluk.

Comment

• MusiQmaN
          • Sep 2006
          • 328

Originally posted by Radar
          Het heeft even geduurd maar dan heb je hoopelijk wel wat.
          13 mei even komen showen die dingen? (zie http://www.forums.licht-geluid.nl/fo...ei-2007-a.html)

Zetten we een vleugel klaar, maar dan moet er er wel een toetsenist komen.
          mijn versie is speciaal voor drums (vandaar het aangepaste db) dus ik neem ze zeker mee.

Comment

• Ralph Hees
            • Nov 2005
            • 183

Zo te horen hebben ze een goede prijs-kwaliteit verhouding en wil zelf ook een setje gaan kopen. En gebruiken bij opnames en live werk.
            Ik wil ze bij verschillende instrumenten gebruiken met close micing en voor welke instumenten zouden deze microfoons geschikt kunnen zijn?
            Ik ben aan het denken aan een MSH-1, is dit een goede keuze?

Comment

• Radar
              Moderator
              • Jul 2002
              • 890

Achteraf kijk je natuurlijk een koe in de reet maar als je afgelopen zondag even was langsgekomen had je ze kunnen horen.
              Der was eventueel nog wel plekje over voor een gitaar versterker, want dat zijn we "ff" vergeten.
              Als je mazzel hebt komt MusiQMan volgende keer weer, doen we het gordijn NIET dicht :-)
              Ik doe niet aan bijgeloof.
              Dat brengt ongeluk.

Comment

• Ralph Hees
                • Nov 2005
                • 183

Achteraf kijk je natuurlijk een koe in de reet maar als je afgelopen zondag even was langsgekomen had je ze kunnen horen.
                Der was eventueel nog wel plekje over voor een gitaar versterker, want dat zijn we "ff" vergeten.
                Als je mazzel hebt komt MusiQMan volgende keer weer, doen we het gordijn NIET dicht :-)
                Ik wilde ook komen, maar ik viel haast om, zo moe was ik. En moest daarvoor het halve land doortrekken (woon in Limburg), dus even langskomen zit der dan niet bij. NS kennenden ben je de hele dag onderweg met veel vertragingen en dan te bedenke dat k voor de prijs van dat treinkaartje zon setje microfoons kan hale. Ik denk dat ik gewoon de MSH1 pak, dan kan ik ze ook nog gebruike als meet microfoon.

Comment

• MusiQmaN
                  • Sep 2006
                  • 328

gewoon een clearscreen regelen

Comment

Working...