de shop is weer open. met een paar intressante nieuwe mics en accessories
Kent iemand deze: Niashant mics
Collapse
X
-
de eerst Naiant mics in nederland zijn binnen en er zijn al reacties:
www.synthforum.nl - Naiant MSH mics, te goedkoop ?
de mijne (aangepast met een aangepaste 122db) komen eender deze dagen binnen.Drummer en techniek freak.
_____________________________________________Comment
-
Het heeft even geduurd maar dan heb je hoopelijk wel wat.
13 mei even komen showen die dingen? (zie http://www.forums.licht-geluid.nl/fo...ei-2007-a.html)
Zetten we een vleugel klaar, maar dan moet er er wel een toetsenist komen.Ik doe niet aan bijgeloof.
Dat brengt ongeluk.Comment
-
Originally posted by RadarHet heeft even geduurd maar dan heb je hoopelijk wel wat.
13 mei even komen showen die dingen? (zie http://www.forums.licht-geluid.nl/fo...ei-2007-a.html)
Zetten we een vleugel klaar, maar dan moet er er wel een toetsenist komen.Drummer en techniek freak.
-
Zo te horen hebben ze een goede prijs-kwaliteit verhouding en wil zelf ook een setje gaan kopen. En gebruiken bij opnames en live werk.
Ik wil ze bij verschillende instrumenten gebruiken met close micing en voor welke instumenten zouden deze microfoons geschikt kunnen zijn?
Ik ben aan het denken aan een MSH-1, is dit een goede keuze?
Comment
-
Achteraf kijk je natuurlijk een koe in de reet maar als je afgelopen zondag even was langsgekomen had je ze kunnen horen.
Der was eventueel nog wel plekje over voor een gitaar versterker, want dat zijn we "ff" vergeten.
Als je mazzel hebt komt MusiQMan volgende keer weer, doen we het gordijn NIET dicht :-)Ik doe niet aan bijgeloof.
Dat brengt ongeluk.Comment
-
Originally posted by RadarAchteraf kijk je natuurlijk een koe in de reet maar als je afgelopen zondag even was langsgekomen had je ze kunnen horen.
Der was eventueel nog wel plekje over voor een gitaar versterker, want dat zijn we "ff" vergeten.
Als je mazzel hebt komt MusiQMan volgende keer weer, doen we het gordijn NIET dicht :-)Comment
-
gewoon een clearscreen regelen
Originally posted by RadarAchteraf kijk je natuurlijk een koe in de reet maar als je afgelopen zondag even was langsgekomen had je ze kunnen horen.
Als je mazzel hebt komt MusiQMan volgende keer weer, doen we het gordijn NIET dicht :-)Drummer en techniek freak.
Comment