hulp bij de promix01

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusiQmaN
    • Sep 2006
    • 328

da sleuk maar ik kan maar een select per keer maken dat vertelde ik net al.alleen in cue kan je meerdere teglijk selecteren
    Drummer en techniek freak.

Comment

• Bert
      • Aug 2000
      • 155

Ik weet niet of dit de oplossing voor je probleem is, maar heb je al eens geprobeert om je cue-mode te veranderen? Ik ken dit tafeltje geheel niet, wel O2R, DM1000/2000. Maar ik heb de manual eens gedownload.
      It\'s only Rock \'n\' Roll
      But I like it

Grtz,
      Bert.

Comment

• MusiQmaN
        • Sep 2006
        • 328

ja in de eerste modus moet je kanalen selecteren, de andere 2 kan je ook alleen voor een kanaal kiezen.
        Drummer en techniek freak.

Comment

• kjp
          • Jul 2008
          • 24

ik heb behoefte aan de nederlandstalige promix 01 handleiding!

graag een reactie

kjp
          Soundman - The one person everyone in the band should treat really well ... but doesn’t. He or she is the hard working individual that can fix everything you own (including the band’s van) armed with nothing but a jackknife, a gum wrapper and gaffer tape.

Comment

• vasco

• Oct 2003
            • 2568

Originally posted by kjp
            ik heb behoefte aan de nederlandstalige promix 01 handleiding!
            Tijd om Engels te gaan leren dan want een Nederlandse versie is er niet zover ik weet.

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

...Zoals van heel veel spul niet. Zoals de heren van S.O.D. lang geleden al zeiden: Speak English or die!
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Dikke Foaf
                • May 2003
                • 618

@kjp
                Best grappig als je dat zegt met een engelse tekst in je signature. Ook op je website vind ik een engelse uitleg over wat een geluidsman eigenlijk is.

Enfin, het is nogal moeilijk om hier een hele nederlandse vertaling te gaan geven van de manual.
                Er bestaat vertaalbureau's, alsook Google translation en Babelfish die kunnen helpen bij vertalen.
                Ik denk toch dat er iemand in je vriendenkring wel engels kan lezen, geef hem de engelse handleiding en ga samen achter de tafel staan zodat je de knelpunten eens kan bekijken.

Heb je een specifieke vraag erover dan kan hier iemand die vraag best wel beantwoorden, eventueel met de engelse manual als naslagwerk als je de tafel niet kent.

Comment

• kjp
                  • Jul 2008
                  • 24

ja, dank u!

Ik wist ook dat er geen nederlandstalige handleiding bestaat voor deze eerste digitale mixer van yamaha.

Maar ik meende ergens in deze thread over een vermeend bestaan van zo een handleiding te lezen, vandaar mijn vraag er naar. Ik kan overigens prima werken met deze mixer.
                  Soundman - The one person everyone in the band should treat really well ... but doesn’t. He or she is the hard working individual that can fix everything you own (including the band’s van) armed with nothing but a jackknife, a gum wrapper and gaffer tape.

Comment

Working...