Yamaha M7CL!!!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BJD
    • Oct 2007
    • 771

    #61
    Let er trouwens bij het inladen via usb op dat je de complete tafel inlaad en niet losse scenes (in v2 was dat iig zo).
    Als er dus nog settings op de tafel staan die bewaard moeten blijven dan moet je eerst een backup draaien.

    Comment

    • djberjo
      • Aug 2008
      • 130

      #62
      Ik weet al waarom ik het niet kon vinden in de offline editor. in V2 is dit nog niet mogelijk. Maar in V3 is dit heel simpel aan te geven onder het kopje windows.

      Toch bedankt allemaal!

      Comment

      • FiëstaLj
        • Oct 2000
        • 2068

        #63
        Wie gebruikt zijn ipad aan een M7CL om bijvoorbeeld snel een monitormix neer te zetten voor je artiest?

        Ik gebruik op het moment een simpel linksys accespoint welke met een 50m utp haspel verbinding maakt met de tafel.

        Werkt opzich goed, alleen redelijk vaak last dat de software moet resyncen, waardoor je 1,5 minuut niks kan doen.... Irritant dus.

        Wie heeft er ervaring welke types accespoint/snelheden ofzo wel lekker werken ?
        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

        Comment

        • Lynx
          • Nov 2010
          • 94

          #64
          Gebruik zoiezo een vast ip adres op de tafel en de laptop. Verder heb ik ik nooit geen problemen met resyncen behalve als mijn MacBook op standby gaat. Dan kan het wel eens ff duren.

          Ik gebruik veschillende type routers. Van de lowbudget sweex tot 3com en alles wat er tussen zit.

          Comment

          • frederic
            • Jan 2006
            • 3511

            #65
            Ik vind het in ieder geval een leuke tafel om mee te werken, alleen zou ik dit model toch niet meer kopen.
            Voor die prijs is tegenwoordigh wel wat beters te krijgen.

            Comment

            • FiëstaLj
              • Oct 2000
              • 2068

              #66
              Originally posted by Lynx
              Gebruik zoiezo een vast ip adres op de tafel en de laptop. Verder heb ik ik nooit geen problemen met resyncen behalve als mijn MacBook op standby gaat. Dan kan het wel eens ff duren.

              Ik gebruik veschillende type routers. Van de lowbudget sweex tot 3com en alles wat er tussen zit.
              Dat valt inderdaad nog te proberen, weet eigenlijk niet of dit makkelijk gaat op mijn ipad, maar dat zoek ik wel even uit.

              Nog meer mensen ervaringen ?
              Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

              Comment

              • Lynx
                • Nov 2010
                • 94

                #67
                Originally posted by frederic
                Ik vind het in ieder geval een leuke tafel om mee te werken, alleen zou ik dit model toch niet meer kopen.
                Voor die prijs is tegenwoordigh wel wat beters te krijgen.
                Sd 9 komt naar mijn idee al erg in de buurt. Betere preamp etc. Alleen het voordeel bij de M7 is dat je niet in layers hoeft te werken (behalve je sends natuurlijk)

                Comment

                Working...