laat ik maar eens reageren hee:
Zeg, ik lees in jouw profiel dat je rowwen heze mixt. Dat klinkt toch zowiezo niet?
Ik denk dat er (net als met EAW) gewoon bijna geen bedrijven zijn die mooie dingen doen met SP4 en Linex. Er word gewoon maar wat droogverhuurd, aangeklooit en opgestapeld. En ook word er vaak veel te laag met Linex gehangen, zonder de xta settings daarvoor te compenseren.
Ik heb in diezelfde periode 1 keer voor Focus systeem gedaan met Linex, op de gaypride 2005/waterloopplein.
Toen was iedereen er zeer over te spreken, ook de focus FOH-tech.
Ik zeg echt niet dat ik dus goed ben ofzo. maar ik zeg ook niet dat anderen slecht zijn, om zelf goed te lijken.
Originally posted by Mike Manders
Ik denk dat er (net als met EAW) gewoon bijna geen bedrijven zijn die mooie dingen doen met SP4 en Linex. Er word gewoon maar wat droogverhuurd, aangeklooit en opgestapeld. En ook word er vaak veel te laag met Linex gehangen, zonder de xta settings daarvoor te compenseren.
Ik heb in diezelfde periode 1 keer voor Focus systeem gedaan met Linex, op de gaypride 2005/waterloopplein.
Toen was iedereen er zeer over te spreken, ook de focus FOH-tech.
Ik zeg echt niet dat ik dus goed ben ofzo. maar ik zeg ook niet dat anderen slecht zijn, om zelf goed te lijken.

( no offence )
, dus ik moest me door de band heen wurmen om aan de voorkant te gaan luisteren. De bandjes waren vooral Britpop en een beetje emo-achtige dingen. De druk was hoog genoeg, zonder dat er echt dingen dichtliepen. (Hoefde ook niet veel verder als 15m te gooien)
Alleen kon je niet, en hebben zij maar afgeregeld (notabene de systeemontwerper).
Comment