Ramp / oprijplanken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

Originally posted by john smits
    Even de maten van de omgezette kanten aanpasen, anders istie wel errug breed

John Smits
    hoog

Comment

• xxlr
      • Jul 2006
      • 8

Maten zijn inmiddels aangepast, dank voor de tip! De bovenstaande maten kloppen nu dus allemaal WEL

Comment

• Joost van Ens
        • Jan 2001
        • 628

Spullen de stoep oprijden zal wel gaan. Maar eraf? volgens mij stoot je elke keer tegen die ramp aan, met het gevolg dat die verschuift.

Joost

Comment

• xxlr
          • Jul 2006
          • 8

Hij klemt zichzelf redelijk goed vast aan de onderkant aan de stoep. Daarbij zie je nu een trapje, maar voor in mijn bestelbusje moet het niet zo'n probleem zijn, die is iets hoger, waardoor de lip beter aansluit.
          In het ergste geval moet ik een antislip eraan vast maken, of zelfs een pin. Maar ik verwacht dat dit wel mee gaat vallen

Daarbij: Hij is ook vooral voor omhoog bedoeld, 's nachts om 5u een Marshall 4x12" met flightcase in je eentje is niet echt makkelijk, al is het alleen al om de afmetingen.
          Bovendien kan die kist best een paar cm opgetild worden. Nogmaals, het is niet zo zeer de zwaarte (ongeveer 40kg), meer de afmetingen. Daar is deze plank ideaal voor..
          Last edited by xxlr; 16-08-06, 15:47.

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

hier zul je plezier aan beleven!! en jezelf nog vaak genoeg afvragen waarom je zoiets niet eerder hebt aangeschaft!!

succes ermee, maar het ziet er goed uit.

(worden je buren ook niet meer wakker van je gevloek, hoogstens als je de plaat een keertje laat stuiteren op de trap!!)
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...