Hallo Geluidstechneuten,
Ik ben van plan een mengtafel van 8 kanalen aan te schaffen. Liefst met Effect.
Ik zit sterk te twijfelen tussen Mackie en LEM.
Nu zullen jullie wel denken, waarom die twee??
Nou, in eerste instantie wou ik een Mackie kopen. Vooral omdat het goede kwaliteit is. Nu heb ik van een desbetreffende Muziekwinkel aanbiedingen gekregen van LEM tafels.
Nu ken ik daar de kwaliteit niet zo heel goed van. Ik hoor er wel goede berichten over en ik hoor dat de service die LEM levert beter is dan die van Mackie.
Nu is mijn vraag.. wat zouden jullie kiezen. LEM of Mackie.
Ik wil het gaan gebruiken om In Ear te gaan spelen. Ik krijg dan alle signalen wat ik wil hebben op de tafel binnen en ga via de tafel direct op mijn oortjes. Ik wil gewoon een degelijke tafel met een goed geluid en ook een lekkere EQ. Geen tafel van Behringer bijvoorbeeld.
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.
Alvast Bedankt!!
Ik ben van plan een mengtafel van 8 kanalen aan te schaffen. Liefst met Effect.
Ik zit sterk te twijfelen tussen Mackie en LEM.
Nu zullen jullie wel denken, waarom die twee??
Nou, in eerste instantie wou ik een Mackie kopen. Vooral omdat het goede kwaliteit is. Nu heb ik van een desbetreffende Muziekwinkel aanbiedingen gekregen van LEM tafels.
Nu ken ik daar de kwaliteit niet zo heel goed van. Ik hoor er wel goede berichten over en ik hoor dat de service die LEM levert beter is dan die van Mackie.
Nu is mijn vraag.. wat zouden jullie kiezen. LEM of Mackie.
Ik wil het gaan gebruiken om In Ear te gaan spelen. Ik krijg dan alle signalen wat ik wil hebben op de tafel binnen en ga via de tafel direct op mijn oortjes. Ik wil gewoon een degelijke tafel met een goed geluid en ook een lekkere EQ. Geen tafel van Behringer bijvoorbeeld.
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.
Alvast Bedankt!!

Comment