Nieuwe RAM eindtrappen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • theo
    • Nov 2001
    • 503

    #46
    ram

    Hallo.
    Ik heb zelf ook ramamps de s4044 en de s4000.
    Laatst was in een speakonplug de kabel losgeraakt welke ook kortsluiting gaf.
    Alleen de kabel was erg heet tegen het smelten aan.
    Het was de s4000 geen schade verder aan deze amp.
    Ik weet je hebt er geen reet aan maar denk meld t maar effe.
    Groeten

    Comment

    • jack
      • Apr 2002
      • 1090

      #47
      Goed nieuws vandaag:

      Versterker wordt onder garantie hersteld.

      Wat een mailtje naar een welwillende fabrikant toch al niet kan doen...

      Ik heb meerdere van deze versterkers verkocht.
      Dit is de eerste met problemen.
      Ik hoop dat het bij dit incident blijft.

      Mijn klanten zijn zeer tevreden over deze versterkers
      Last edited by jack; 13-01-10, 07:42. Reason: taalvout
      JVM sound de NEXO specialist

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #48
        Zoals het hoort, kans is dik aanwezig dat de betreffende dealer hier nog wat over hoort.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • Koen van der K
          • Aug 2005
          • 1146

          #49
          Kijk, da's mooi ... !
          Moet zeggen dat ik tot dusver ook goede ervaringen heb met de service van RAM (Spanje). Betreffende leverancier / importeur heeft zich wellicht in een wat ongemakkelijke situatie gebracht ... zo zou je de indruk kunnen krijgen dat er (te) snel "nee" wordt verkocht en mensen die op hun strepen staan pas hun recht kunnen halen. Het kan (is hopelijk) iets incidenteels zijn ...

          Enfin, we horen er wel van ... Groeten !
          Meer is minder, minder is meer

          Comment

          Working...