Kasper, je Bose-versterker is ook 'n stiekeme Carver he!
Maar als je Pm1.5 eruit gaat heb ik nog wel interesse...
Maar als je Pm1.5 eruit gaat heb ik nog wel interesse...
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.


[/FONT]
[/FONT]

[/FONT]
[/FONT]

[/FONT]

Comment