Speakerprocessors...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • robski
    • Jul 2005
    • 98

@mac tia?

Een award of een aandoening Voor zover ik weet heeft ie geen van beide
    Gewoon zo'n audiofiel ergens in een bedrijfshalletje in NL, die het merendeel van zijn tijd doorbrengt met prutsen aan boxen.

greetz Robski
    Robski

my password keeps me newbie forever

Comment

• AMeijer
      • Feb 2006
      • 1

Originally posted by robski
      Hallo,

De linedrivers van meyer zijn analoog wat betekent dat je b.v. je msl 4's en nieuw te vergaren punch kasten erdoorheen kan laten lopen en je hp 700 direct aanstuurt vanuit een mono send o.i.d.

Rob
      Hmm Robski, je moet jezelf in dit onderdeel niet tegenspreken :-)

Groeten,

AMeijer

Comment

• Boi
        • Apr 2004
        • 541

Alto processor

Ik ben zeer tevreden met dit nieuwe merk dat qua prijs in de middenklassers valt maar qua kwaliteit bij de betere merken thuis hoort. Vooral omdat er meerdere model keuzes zijn, hoef je niet gelijk naar een ander merk over te stappen als je net effies iets anders wil.
        http://www.altoproaudio.de/altoproau...oren/index.php
        groetjes

___
        Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Originally posted by robski
          @mac tia?
          een van de top 5 systechs van nederland heeft onlangs een TIA gehad...

En hij is ook een van de weinigen die dit soort dingen op t gehoor inregelde...
          niet ernstig, maar wel lastig..

Nou we t toch over speakermanagers hebben> Ik zoek nog een procesor met een dolbydecoder erin. Met andere woorden : ik heb een Dolby-set verkocht, in en groot cafe, en daar moet dus nu een speakermanager in, die ook dolby kan maken van 2 kanalen ingang. Wie weet welk aparaat dat zou kunnen, of moet ik zelf iets bouwen met soundweb, oid??

Comment

• Tofke78
            • Jan 2005
            • 504

Originally posted by MacGyverSounds
            een van de top 5 systechs van nederland heeft onlangs een TIA gehad...

En hij is ook een van de weinigen die dit soort dingen op t gehoor inregelde...
            niet ernstig, maar wel lastig..

Nou we t toch over speakermanagers hebben> Ik zoek nog een procesor met een dolbydecoder erin. Met andere woorden : ik heb een Dolby-set verkocht, in en groot cafe, en daar moet dus nu een speakermanager in, die ook dolby kan maken van 2 kanalen ingang. Wie weet welk aparaat dat zou kunnen, of moet ik zelf iets bouwen met soundweb, oid??
            Heb je jaren met dit toestel (maxidrive 3.4) gewerkt. Ik ben er ook zeer tevreden over. Behoort tot de betere middenklas.

Comment

• meyerfreak
              • Mar 2004
              • 142

Heb me er totaal niet in verdiept hoor mac, maar las iets over de nieuwe lake processor die in combinatie met dolby is gefabriceerd. Mischien heeft die de foefjes aan boord die je zoekt. (zoals ik al zeg nog geen spec's gezien, kan ook totaal verkeerd product zijn..... )

Hij's wel fase-rein..... ook stoer....
              ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• j@ns
                • Apr 2005
                • 93

@ mac,

mss helemaal onder je niveau maar de behringer speakerprocessor heeft volgensmij een "surround" mogelijkheid.

ik heb zelf deze processor en ben er wel content over. en zit trouwens ook een limiter ingebouwd, ook niet onbelangrijk voor een café

succes verder

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

welke? heb net de 2496 onderhanden gehad... En tís voor n kroeg, dus om daar nou een dikke soundweb in te knopen?

edit : schijnt een fasedraaier in te zitten, die eventueel uit een mono-signaal (en dat zit er ook op) een Links en een rechts kan maken

Okee
                  Morgen hoort U meer...

vanavond maar s testen met de bss...
                  Last edited by Gast1401081; 03-03-06, 23:32.

Comment

• j@ns
                    • Apr 2005
                    • 93

@ mac,

de 2496 bedoel ik, leuk ding voor weinig geld.

sccs!

mvg J@ns

Comment

• Deejay1970
                      • Jun 2006
                      • 23

Originally posted by MacGyverSounds

Kijk eens naar www.violetaudio.com, de ADP61, wordt door Iemke Roos verdeelt in Nederland. 6.1 Surround, XLR Outputs, enzoverder. Slecht € 1000 ex BTW

Vr.gr.

Comment

Working...