Originally posted by TMC pro-audio import
... dat is an sich niet erg, dat zijn de meeste niet, maar je moet wel de waarheid blijven vertellen... want hier ziet iedereen die een beetje verstand van zaken heeft dat je klinklare BS bent aan het verkopen....
Misschien heb je wel gelijk over het klaar hebben van een mening voordat ermee gewerkt is. Maar wees eerlijk, hoeveel van deze merken zijn er wel niet, die allemaal claimen dat ze tóch iets hebben wat beter of interessant is? Mijn ervaring is in ieder geval dat deze merken stuk voor stuk allemaal door de mand vallen, vooral als het op pure geluidskwaliteit aankomt. Kastconstructies kopieren wil nog niet zeggen dat je direct de natuurkunde erachter snapt...
Ook als je gaat kijken naar:
1) De informatie die op de site is te vinden (ophemelen van doodnormale passieve filters bijvoorbeeld, alsof dat een doorbraak feature is)
2) De prijs
3) De manier waarop de importeur over deze spullen praat
Krijg je nu bepaald niet het idee dat je met een top-product te maken hebt
. Om nog maar niet te zeggen dat je binnen 5 seconden weet dat je met het volgende merk te maken hebt dat wilt meeliften op de line-array ontwikkelingen, maar daar eigenlijk gewoon geen snars van snapt.Ik houd mij aanbevolen voor reacties en als er iemand van C-Mark of de importeur is die meent goede argumenten te hebben om bovengestelde te weerleggen: u bent bij deze van harte uitgenodigd voor een discussie
.Verder niet slecht bedoeld uiteraard, maar zo zie ik het gewoon...
Cheers!

, die je dus alleen krijgt als de kasten vanaf 300 Hz lopen.... Wat bedoel je daar precies mee? 

.
Comment