overlast

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • musicjohn
    • Aug 2001
    • 1102

Begin je weer MAC? Nog steeds niet in de politiek?

Het "werkstuk" waar jij aan refereert staat overigens vol met onjuistheden. En zoals altijd, uitzonderingen bevestigen de regel.
    Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Jag
      • Nov 2002
      • 319

citaat:Geplaatst door musicjohn

citaat:Ben je dan niet bang je gehoor te beschadigen? Ik probeer zelf altijd onder de 105dBspl te blijven
      Hoi Hinke,

Nee, ik ben niet bang voor gehoor beschadiging. De genoemde geluidsdruk was dus F.O.H. bedoeld, en niet waar ik zit. Ik zit zelf achter de F.O.H. Speakers. Ik gebruik monitors (2 stuks; ik werk stereo) om te kunnen horen wat ik doe. De monitors geven (ongeveer) 85 à 90 dB. Ik ben zelf ook zeer voorzichtig met mijn gehoor. Pas nog laten testen; 24Hz (hoorbaar, niet voelbaar; koptelefoon) tot 21.300 Hz (oftewel 21,3 kHz). Ben ik dan ook zeer trots op.

Maar erg bedankt voor jouw goede zorgen. [^]
      Niet slecht, zowel gehoor als geluidsniveau.

Comment

• DJ RoP en LJ WouT
        • Nov 2002
        • 120

Zo zijn we eens voor een openlucht verjaardagsfeestje gaan draaien waar de dronken buurman keileuk zijn voet in de installatie kwam zetten toen hij vond dat de muziek niet goed genoeg was.
        Maar liever dat en een schadevergoeding, dan een voet van een dronke buurman in mijn maag of gezicht

Comment

• paulheu
          • Oct 2003
          • 156

Een jaar geleden, in binnenstad Utrecht. Zaal exploitant komt naar me toe.. 'U mag maximaal 60 dB geluid produceren'.

Waarop ik hem vroeg niet zo hard te praten want hij maakte te veel geluid, de boel heb ingepakt en een uur later weer thuis was [}]

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

citaat:Geplaatst door musicjohn

Begin je weer MAC? Nog steeds niet in de politiek?

Het "werkstuk" waar jij aan refereert staat overigens vol met onjuistheden. En zoals altijd, uitzonderingen bevestigen de regel.
            heb jij mij die spam - junkmail aangesmeerd???

Comment

• musicjohn
              • Aug 2001
              • 1102

Hey Gerard,

In alle eerlijkheid, ik weet niet waar je het over hebt. Kijk, dat wij elkaar op het forum wel eens in de haren zitten is tot daar aan toe. Maar ik zou dat soort geintjes NOOIT flikken. Daar kun je echt van op aan.

Met welgemeende en eerlijke groet,

John
              Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• ljanton
                • Sep 2003
                • 373

haha

ik heb niet zo veel probs met politie en dergelijke , wij gaan ook niet zo hard , ik doe maar kleine evenementjes , dusss maar bon
                wel leuke verhaaltjes btw

greet's ljanton

Comment

Working...