Crest ca12 vs QSC mx3000a

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arie
    • Feb 2003
    • 550

bestaat zoiets als te veel laag????Is juist lekker een goede bodem!Vind zelf de ca 12 de meest bruikbare crest eindtrap, zowel op het hoog mid als laag klingt dat ding gewoon goed.groeten arjan

Comment

• jan-andries
      • Dec 2004
      • 50

Welja > testen zullen morgen uitmaken of je gelijk hebt.

Comment

• Ibvee
        • Nov 2002
        • 714

citaat: bestaat zoiets als te veel laag????Is juist lekker een goede bodem!
        Ik vind van wel, die bodem is misschien even lekker, maar teveel laag komt zeker niet alle muziek ten goede. Ik vind het soms zelfs echt irritant. Ik vind dat een systeem recht moet klinken, zodat de muziek klinkt zoals ie is, zonder overmaat ergens in. Tuurlijk is het belangrijk dat de muziek goed klinkt, maar ook zonder 'te' kun je het laag lekker vet maken op een goed systeem.
        De groeten => Micha

Comment

• jan-andries
          • Dec 2004
          • 50

Heb nu dus al een tijdje CA12 op het laag staan, maar door uitbreiding van de set (2 extra tops) zou ik hem willen verhuizen nr het mid. Er is al een pro 8001 gevonden om de ca12 te vervangen, maar kan de ca12 op 2Ohm belast worden zodanig dat ik de 4 topkasten met 1 amp van power kan voorzien?
          Ik gebruik mijn set enkel voor Discobar (dus geen PA) en ts al mijn amps zit minimaal 1 vrije rack unit.
          Is de ca12 hiervoor geschikt? Of toch beter uitkijken naar 2 amps om deze klus te klaren.
          Op dit moment heb ik een amcron MA2401 op het mid staan en ondanks het ietwat lagere vermogen (800 Watt/4 Ohm) levert deze voldoende power voor 2 topkasten, maar op 2 Ohm zal het net dat beelte te weinig zijn vrees ik.
          Topkasten zijn jbl4770a (2*2226h (600 Watt rms per stuk) en 2445 hf-driver)

Comment

• arie
            • Feb 2003
            • 550

kan zat een ca 12 draaid goed stabiel op 2 ohm, dus geen probleem.groeten Arjan

Comment

Working...