Ik zoek een geschikte amp voor mijn bassen en aangezien beiden in het occasie-milieu rond dezelfde prijs schommelen had ik graag jullie mening gehad.
Welke van de 2 in nu de beste koop?
(of zijn er nog andere ideeën uit DEZELFDE prijsklasse? +-1000 euro per amp)
(mss nog even mijn gebruik schetsen: ik ga hiermee 2 baskasten dubbel 18 inch aansturen (dus op 4 ohm belasten), later zou ik nog zo'n exemplaar willen kopen om per kant 2 tops aan te sturen (dit zou dan op 2 ohm belasten zijn) en aangezien ik toch een beetje een uniform rack wil, koop ik er ofwel 2 van de ene of 2 van de andere.)
alvast bedankt.
Welke van de 2 in nu de beste koop?
(of zijn er nog andere ideeën uit DEZELFDE prijsklasse? +-1000 euro per amp)
(mss nog even mijn gebruik schetsen: ik ga hiermee 2 baskasten dubbel 18 inch aansturen (dus op 4 ohm belasten), later zou ik nog zo'n exemplaar willen kopen om per kant 2 tops aan te sturen (dit zou dan op 2 ohm belasten zijn) en aangezien ik toch een beetje een uniform rack wil, koop ik er ofwel 2 van de ene of 2 van de andere.)
alvast bedankt.

e crest pro klingt beter dan men nieuwe labs op het laag, kan het geluid van die cresten uit duizenden herkenen, als je eenmaal met zo'n ding gewerkt hebt wil je nooit meer anders(alleen de buurt waar je hem in gebruikt wel!)
]diepe vette bass... hingen 2 18 inch + 2 15inch op. normaal pak ik 2 amps rond de 500wrm styuk maar als je dan de mx 3000 neemt... veeeeeeeeeeeeeel meer bas. heb geprobeert telkens tegen de clip te spelken.. en deze werdt niets overdreven warm!

Comment