Master audio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arie
    • Feb 2003
    • 550

citaat:Geplaatst door S500D

Ik denk wel dat je aan twee md-64toppen genoeg hebt maar ze zijn 4ohm en dat vind ik een nadeel van die toppen want als je een keer iets groter wilt en er twee bijhuurd of koopt zit je ook al aan een extra amp vast.
    Maar kun je niet beter in zo'n diepe zaal een delay stackje maken dan hoef je voor in die zaal niet zo dom hard te draaien.

Gr Ronnie.

hoezo heb je dan een extra amp nodig, beetje eindtrap kan zat 2ohm draaien hoor, zelfs tegenwoordig die goedkope muk uit china kan dat.Ik doe het zelf altijd met onze Das audio st215 kasten, mid is ook 4ohm, en dan linken we gewoon twee kasten door op een labgruppen fp6400, dit gaat perfect, draait het mid dus gewoon op 2 ohm.Groeten Arjan

Comment

• dabassman
      • May 2003
      • 172

Volgens mij kan je ze bij Rsl ook in 8 ohm kopen
      Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• S500D
        • Feb 2003
        • 215

Ja dat kan inderdaad wel, maar mijn ervaring is dat een topkast in 2ohm niet lekker klinken en de amp erg veel te verduren krijgt en dat de voedingen het niet fijn kunnen trekken en dus naar gaan klinken als je de hele avond voluit draait. Plus dat de amp erg warm kan worden. Persoonlijk draai ik het liefst in 4ohm.

Gr Ronnie
        U draait, Wij vragen.

Comment

• pilot
          • Nov 2003
          • 267

zoals ik al gaf heb ik over het algemeen geen grote feesten,als ik dan een dubbele set wil wegzetten huur ik er ook wel amps bij dat zijn de kosten ook niet.Maar de vraag was of ik er met 1 per kant al mee wegkom.Hele kleine zaaltjes heb ik nog een ander setje voor.En heb pas met een dubbel 12"2"hoorngeladen gestaan met 1 per kant.En het klonk goed en nu zelfs achterin mid.
          Maar ik wil overstappen naar een echt merk ipv zelfbouw ook al klinkt het goed voor verhuur en opterdens is het niet geschikt want er staat geen naamplaatje op
          Nadien zijn ze tevreden maar die kans krijg je niet altijd,vandaar de overstap.
          master-qsc en de rest

Comment

• S500D
            • Feb 2003
            • 215

Ik denk wel dat het lukt.
            En je kunt bij RSL of een Master dealer altijd effe vragen of je mag testen op locatie, desnoods huur je het een keer voor een avond.

Gr Ronnie
            U draait, Wij vragen.

Comment

• Hooiberg
              • Mar 2008
              • 1

Hoi, wie kan mij helpen met wat informatie betreft DPM Processing Module (filterkaart) van Master 3k6 versterker of te wel aan een handleiding. Heb een set (MD4) top MD-222/R en als sub laag MD-218/97.

Comment

• MusicSupport
                • Feb 2006
                • 1016

Originally posted by Hooiberg
                Hoi, wie kan mij helpen met wat informatie betreft DPM Processing Module (filterkaart) van Master 3k6 versterker of te wel aan een handleiding. Heb een set (MD4) top MD-222/R en als sub laag MD-218/97.
                Bel RSL in Breda. Zij zijn Master importeur voor NL
                d&b Audiotechnik

Comment

• 4AC
                  • Nov 2007
                  • 1791

Mochten er nog mensen geinteresseerd zijn in Master Audio apparatuur; het inventaris van Rhythm Sound & Light wordt geveild op Troostwijk veilingen. Veel Master Audio spullen, waaronder de processorkaarten.

Mvg,

Teun
                  uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                  Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

Working...