Hello,
Ik ben aan het rondkijken voor me zelf een pa setje aan te schaffen voor beke te spelen met een bandje.
Ik heb al in bezit: HK-lucas systeem (600 W)
Voorlopig: Drummer (3 toms, snare, kick, hi-hat, overhead)+ zang
Guitar +zang
Keyboard+ zang
Later nog bassist mss en extra zanger/-es
Maar wat heb ik zoal nodig? Voor te beginnen hé.
Ik he ook reeds al 2 microfoons (shure pg 58 voor zang)
en een yamaha mengepaneeltje MG 12/4 of zoiets.
Alle uitleg is welkom.
Alexander
Ik ben aan het rondkijken voor me zelf een pa setje aan te schaffen voor beke te spelen met een bandje.
Ik heb al in bezit: HK-lucas systeem (600 W)
Voorlopig: Drummer (3 toms, snare, kick, hi-hat, overhead)+ zang
Guitar +zang
Keyboard+ zang
Later nog bassist mss en extra zanger/-es
Maar wat heb ik zoal nodig? Voor te beginnen hé.
Ik he ook reeds al 2 microfoons (shure pg 58 voor zang)
en een yamaha mengepaneeltje MG 12/4 of zoiets.
Alle uitleg is welkom.
Alexander




]

]
Comment