Vandaag 26 Juni was de 25ste keer van het jaarlijkse gratis evenement Parkpop. Ben er maar even geweest want het was stampes druk, dus ben de podia niet van dichtbij wezen bekijken.
Ik heb het idee dat het geluidsniveau een stuk lager was dan voorgaande jaren (wind, veel mensen??)
Ik vroeg me af of er nog mensen hebben meegewerk in de organisatie en opbouw van de podia!!?? En waar ik vooral benieuwd naar ben is welke apparatuur er gebruikt werd??
Ik heb het idee dat het geluidsniveau een stuk lager was dan voorgaande jaren (wind, veel mensen??)
Ik vroeg me af of er nog mensen hebben meegewerk in de organisatie en opbouw van de podia!!?? En waar ik vooral benieuwd naar ben is welke apparatuur er gebruikt werd??









)]...
Comment