zeer simpel advies, maar het licht aan de mike, en niet aan het systeem als ik je mag herrineren
storing in de shures beta 87's
Collapse
X
-
-
Dit is een bekend probleem. De pinnen van een aantal series Beta 87 zijn gewoon erg dun. Nog wel binnen de officiele XLR specs.
De beste oplossing is het gebruik van Switchcraft pluggen. Dat doen ze bij TM-audio ook om te testen of het aan de mic of jouw kabel ligt.
Bij Shure USA staat de Neutrik plug op de lijst van 'known problems'
Zegt genoeg zou ik zeggen.
BTW het antwoord ligt dichterbij dan je denkt......
En de oplossing is "comming soon to a place near you"
Comment
-
vertel, tis me te warm voor raadseltjes..citaat:Geplaatst door jochems
BTW het antwoord ligt dichterbij dan je denkt......
En de oplossing is "comming soon to a place near you"Comment
-
-
Wij gebruiken ze zelf niet meer ondanks dat er 6 in de koffer liggen.
Alleen op speciaal verzoek maar dan met waarschuwing voor de storing.(knal knal! phantom off-on)
Ben zelf echt zwaar fan van de akg-535 aangezien de km105 toch net niet in ons assorti zit. Zeker ook het laagaf-filter wat er op zit voorkomt een hoop ellende en hakt niet aso in je bereik.
Gelukkig zijn de meningen verdeeld! Mijn mening:
beta87: zuiver maar dun van klank.
akg535: warm helder open en vooral op grotere afstand aardig klankvast en misschien ook prettig: gaat minder snel rond.Groet,
WardComment
-
wat aardig, en wat lief, ben je importeur oid??citaat:Geplaatst door jochems
Ach, tis niet zo spannend.
Jaap kan binnenkort wat switchcraft pluggen in Lelystad verwachten.
Comment
-
maar het ging hier over storingen in de shure 87beta. En neit over de 414, al dan niet B-UL-S, of welke versie dan ook.citaat:Geplaatst door neeltje
de enige mic's van akg die ik ken, en die warm klinken zijn de 414'en. Sory, maar de rest klasseer ik onder "probeer eens een hifi-klank in je mic te steken terwijl je life bezig bent".Comment
-

]
Comment