Beste mensen,
Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, maar ben weer terug met wat vragen.
Wij willen voor onze basisschool een nieuwe geluidsset aanschaffen, die uiteraard een goed prijs/kwaliteits verhouding moet hebben.
Het budget ligt zo rond de €2000,- maar mag iets uitlopen (niet teveel natuurlijk).
Maar voor dit bedrag moet wel een complete geluidsset worden aangeschaft, na een lijstje te hebben gemaakt komen we op het volgende uit;
1x mixer/mengpaneel
1x versterker
2x speakers
2x speakerstatief
2x speakon (speakerkabel 20m)
4x microfoon
4x microfoon statief
4x microfoon houder
4x xlr (mic kabel 20m)
1x flightcase (voor mixer/versterker/cd-speler)
Het zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor de musicals, afscheidsfeestjes enz. (de bekende basisschool gebeurtenissen).
Uiteraard zal het door zoveel mogelijk mensen bediend moeten worden, en dus enigzins makkelijk en hufterproof zijn.
Ik heb al een lijstje samengesteld maar er kunnen vast verbeteringen in worden aangebracht. Ik heb alles uit het J&H assortiment gekozen, zodat het in 1x aangeschaft kan worden.
Behringer EURORACK UB1204FX-PRO
Behringer EUROPOWER EP 1500
Behringer Euro-Live B1520
American Audio luidsprekerstatief - SPS-1B
DAP Speakon to Speakon 2x2.5mm 20m
Sennheiser e815-S Zang/spraak microfoon
DAP inklapbaar statief 160cm verstelbare arm
DAP XLR digitaal AES-EBU norm zwart 20m
DAP Flightcase 19 inch rack 8HE hoog met Toploading
Dit komt uit op ong. €1600,-
Liever zou ik actieve speakers nemen, maar daarvan is het aanbod op J&H vrij gering (Behringer ULTRAWAVE Model B300 zou geschikt kunnen zijn).
Ik zou graag jullie meningen/ervaringen/aanpassingen willen horen, om zo tot een geschikte set te komen.
(het hoeft niet perse allemaal hier besteld te worden).
Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, maar ben weer terug met wat vragen.
Wij willen voor onze basisschool een nieuwe geluidsset aanschaffen, die uiteraard een goed prijs/kwaliteits verhouding moet hebben.
Het budget ligt zo rond de €2000,- maar mag iets uitlopen (niet teveel natuurlijk).
Maar voor dit bedrag moet wel een complete geluidsset worden aangeschaft, na een lijstje te hebben gemaakt komen we op het volgende uit;
1x mixer/mengpaneel
1x versterker
2x speakers
2x speakerstatief
2x speakon (speakerkabel 20m)
4x microfoon
4x microfoon statief
4x microfoon houder
4x xlr (mic kabel 20m)
1x flightcase (voor mixer/versterker/cd-speler)
Het zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor de musicals, afscheidsfeestjes enz. (de bekende basisschool gebeurtenissen).
Uiteraard zal het door zoveel mogelijk mensen bediend moeten worden, en dus enigzins makkelijk en hufterproof zijn.
Ik heb al een lijstje samengesteld maar er kunnen vast verbeteringen in worden aangebracht. Ik heb alles uit het J&H assortiment gekozen, zodat het in 1x aangeschaft kan worden.
Behringer EURORACK UB1204FX-PRO
Behringer EUROPOWER EP 1500
Behringer Euro-Live B1520
American Audio luidsprekerstatief - SPS-1B
DAP Speakon to Speakon 2x2.5mm 20m
Sennheiser e815-S Zang/spraak microfoon
DAP inklapbaar statief 160cm verstelbare arm
DAP XLR digitaal AES-EBU norm zwart 20m
DAP Flightcase 19 inch rack 8HE hoog met Toploading
Dit komt uit op ong. €1600,-
Liever zou ik actieve speakers nemen, maar daarvan is het aanbod op J&H vrij gering (Behringer ULTRAWAVE Model B300 zou geschikt kunnen zijn).
Ik zou graag jullie meningen/ervaringen/aanpassingen willen horen, om zo tot een geschikte set te komen.
(het hoeft niet perse allemaal hier besteld te worden).
Comment