Is er iemand die ervaring heeft met de line array CLA2 van AD-Systems?
Gehoord, gezien, mee gewerkt of gespeeld, wat dan ook?
Even afschermen niet vangehoord.
gr. Herman
Gehoord, gezien, mee gewerkt of gespeeld, wat dan ook?
Even afschermen niet vangehoord.
gr. Herman





Comment