Speakon Plug

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ST
    • May 2005
    • 32

Neutrik heeft vanaf de start van de speakon wijziging op wijziging doorgevoerd. De allereerste waren met een ringsluiting uitgevoerd.
    De aders moesten met een mini-inbus worden vastgezet. Waarschijnlijk door teveel problemen met dit model kwam de voorloper van de huidige speakon. Ook in eerste instantie met inbus, daarna met schroefjes. Ook hier werden weer diverse veranderingen doorgevoerd zoals de sluitbevestigingen (ook niet altijd even succesvol).
    Tenslotte lijkt Neutrik nu (na al die jaren) eindelijk een fatsoenlijke speakon te hebben ontwikkeld met zelfs (ja ja !) een female uitvoering (zelfs DAP was ze al een aantal jaren voor [V]).

Van een merk als Neutrik mag je toch meer verwachten...
    Moet dat nou ?

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

volgens mij heb je de speakons in verschillende prijsklassen.

Vanaf de fixed-installation tot en met de tour-klasse (ip54), en het prijsverschil is ook navrant.

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Hoop voor je dat het nu over is. Ik gebruik van af het begin af aan al neutrik. Er is mee gegooid gesleepd en weet ik wat allemaal maar ze gaan nog altijd mee zonder problemen. Op de zaak ook nog nooit gehad dat ze zomaar stuk gingen na een paar keer.
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...