ARCS SPEAKERS

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Japio de monitorman
    • May 2005
    • 57

sommige mensen ontwerpen een show met autocad programma's, martin showdesigner, wysiwig, daarbij kan je precies je straling, dekking uitrekenen door alles te onwerpen.
    Veel producers en bedrijven gebruiken dit soort programma, mischien is het wat om te gaan ontdekken.

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

citaat:Geplaatst door Stevie

Dag SIS, het toeval wil dat ik gisteren ook Eddy Wally moest versterken. Ook met de ARCS (4 ARCS en 2 SB218's in heel kleine tent).
      Ik dacht eventjes dat ik de subkasten vegeten aanleggen was tot ik ontdekt had dat het aan de MD's lag.
      Echt een schande dat ze daarmee durven afkomen! Dan sta je met een degelijke PA en klinkt het niet door de artist omdat die zijn oude singles opgenomen heeft op een MD met gekraak inclusief!
      Hallo Stevie, ik heb gehoord dat je nogal gecharmeerd was door Marina, de dochter van Eddy Wally
      Een prachtige meid hé []
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Pino
        • Jul 2002
        • 390

Sjongejonge, dit maak ik nouw wekelijks mee:
        zelfs serieus ervaren artiesten met 30 - 40 jaar ervaring ( ) die geen fatsoenlijke muziekbanden hebben om mee op te treden.
        Dan komen ze achteraf klagen: den techniek was toch nie helemaal zuiver... (euh: ... uw stem ook niemeer he jong... dénk ik dan).
        Zondag Will Ferdie gehad: 78 jaar, goei muziekbanden en goeie stem nog. De rest moet j'er maar bijnemen. Respect voor die man...
        (sorry off topic , maar 'k liet me ff gaan)

Groetels,
        Pino
        Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Zo zie je maar weer wat een klungel-artiest kan aanrichten [V]
          Er staat een ARCS PA , een geweldig systeem die niet helemaal tot zijn recht komt omdat de MD's gewoon slecht zijn
          zonde zonde zonde
          sis

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

Ik zag dit weekend een ARCS PA staan ( toppen dus ) met daaronder 2 subs ( 2*18" ) van het merk ALP !!
            Kent iemand dit merk
            sis

Comment

Working...