mitec

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

mitec

heeft iemand ervaring met een mitec performer 32?

670€ vragen ze voor dit paneel in zeer goede staat .. inclusief flightcase... is dat te veel of een goede prijs?
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

ik ben over het algemeen niet zo'n voorstander van Mitec, dat was begin jaren 90 zeg maar de behringer. Weinig dynamiek, geen fijne toonregeling, en een bus die gauw vol zat.
    maar dat was vroeger, ik weet het nu niet...
    heb je het over dit dingetje?

Comment

• vegapower
      • Nov 2004
      • 355

inderdaad, maar dat is het nieuwe model. ik heb de 32 en zonder de meterbrug [B)]voor de rest is het qwa uiterlijk hezelfde (buiten dat deze met hout is afgewerkt en de 32 is paneel helemaal in 1 kleur zonder houtafwerking)

Comment

• arie
        • Feb 2003
        • 550

volgens mij is dat wel een goede prijs voor zo'n tavel, want als ik hier zo'n tvel wil hueren bij de plaatselijke geluids boer dan betaal ik 50euro huur ex btw.groeten Arjan

Comment

• djfrenko
          • Oct 2003
          • 61

Wij huren ook vaak een mitec performer 32 als we een bandje moeten mixen bij een collega hier in de buurt zijn fijne tafeltjes maar hoe oud is die tafel dan want vind het wel belachelijk wijnig geld voor een goede livetafel. zou er haast rare gevoelens bij krijgen. altijd ff een hoofdtelefoon aansluiten en dan met de kanalen schuiven om te horen of er geen ruis inzit. maar opzich niks mis mee met de mitec perormer.
          Achterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+

Comment

• Rieske
            • Aug 2002
            • 544

citaat:Geplaatst door **************

Mitec, dat was begin jaren 90 zeg maar de behringer.
            Nu sla je de plank toch wel mis ! Mitec maakt gebruik van veel betere componenten gebruik dan Behringer. Qua mogelijkheden, bedieningsgemak en duurzaamheid praten we over een veel hogere kwaliteit. Aan de tafel waarmee ik o.a. werk, Joker Varydesk 24+8/8-2, kan menig Behringertje nog een puntje aan zuigen !

Wat betreft de Performer is het jammer (en raar) dat ie 5 auxen heeft.
            Life is what you make it

Comment

• Boi
              • Apr 2004
              • 541

Als ik me het goed kan herinneren is de performer al van begin jaren 80, 84 ofzo. Zijn altijd goede tafels geweest maar als er wat aan mankeerd zal je toch echt zelf printplaten moeten kunen maken daar er geen service meer voor is, mitec is al enige jaren dood. Prijs is navernant aan wat de gek er voor geeft.
              Maar voor de gevraagde prijs kan je er een tijd lang lol mee hebben en je houd er een leuke flightcase aan over.
              succes
              Boi
              groetjes

___
              Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• vegapower
                • Nov 2004
                • 355

ik heb ze eigenlijk al gekocht. in duitsland. via ebay. ik heb daar ook een sgm studio 24 sc gekocht..deze was in nieuwstaat en met flightcase voor ook slechts 600€. als ik de tafel heb (ze is opgestuurd) zal ik de foto er van opzetten. ik heb dan alvast goede voruit zichten. en qwa printplaten en onderdelen. kheb wel de kennissen. een collega van me is zelf een lichtsturing zoals de sgm 24sc in elkaar aan het steken beginnende van 0. echt wel een krak op gebied van electronica

Comment

• cobi
                  • Aug 2002
                  • 1083

citaat:Geplaatst door Boyz_PC

Als ik me het goed kan herinneren is de performer al van begin jaren 80, 84 ofzo. Zijn altijd goede tafels geweest maar als er wat aan mankeerd zal je toch echt zelf printplaten moeten kunen maken daar er geen service meer voor is, mitec is al enige jaren dood. succes
                  Boi
                  Ik dacht ook dat het niet meer bestond, maar Mitec stond gewoon op de beurs in Frankfurt. Met de oude modellen als de performer ook nog eens, dus support is er nog wel te krijgen. Of ze een Nederlandse importeur hebben weet ik niet.

Ik heb ook ooit eens (zal halverwege jaren 90 zijn geweest) op zo'n performer gewerkt. Ik vond het toen helemaal geen verkeerde tafel.
                  Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• djfrenko
                    • Oct 2003
                    • 61

hoorde laatst dat mitec weer opnieuw is opgestart vandaar dat ze ook op de beurs stonden in frankfurt dus waarschijnlijk kun je nu ook wel weer onderdelen krijgen voor de tafels of is er wel een service afdeling. Denk dat de 2dehands waarde ook weer zal stijgen als de tafels weer nieuw worden gemaakt dus geen verkeerde aankoop lijkt me groeten frank
                    Achterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+

Comment

• Michel_G
                      • Dec 2003
                      • 376

citaat:Geplaatst door Rieske

citaat:Geplaatst door **************

Mitec, dat was begin jaren 90 zeg maar de behringer.
                      Nu sla je de plank toch wel mis ! Mitec maakt gebruik van veel betere componenten gebruik dan Behringer. Qua mogelijkheden, bedieningsgemak en duurzaamheid praten we over een veel hogere kwaliteit. Aan de tafel waarmee ik o.a. werk, Joker Varydesk 24+8/8-2, kan menig Behringertje nog een puntje aan zuigen !

Wat betreft de Performer is het jammer (en raar) dat ie 5 auxen heeft.
                      Mac vergelijkt het met de behringer van begin jaren 90. Toen was behringer nog een merk met redelijk tot goede kwaliteit. (Heb ik gelezen dan, heb nog nooit met de oude behringer tafels gewerkt).
                      Is weer terug !

Comment

• Boi
                        • Apr 2004
                        • 541

Goed te horen dat Mitec weer herrezen is, was nooit een verkeerd product op zich. In de jaren 80 was het voor de prijs van toen een zeer goede tafel voor redelijk geld, betaalbaar voor kleinere bandjes of je kocht de flut serie van D&R of iets dergelijks, Soundcraft was onbetaalbaar laat staan de rest, Mitec een zeer luxe betaalbare middenmoter. Dat was het, hopen dat ze het nu ook weer gaan doen.
                        groetjes
                        Boi
                        groetjes

___
                        Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• vegapower
                          • Nov 2004
                          • 355

http://www.tele-tech.ca/ttmain/ttpictures/MixerPix/2005-1.jpg[/img]
                          zo eentje is het..maar zonder meterbrug..al zou i kdie ergens nog graag vinden... kost zo´n brug veel???

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

ik heb het over die witte tafels, en over de roadie en stageserver, uit ca 1990.
                            we hadden er een stuk of wat als monitor mioxer, met alle rampen van dien. Betrouwbaar, maar een slechte kwaliteit.

Comment

• mertens
                              • Mar 2001
                              • 53

zou voor dat geld toch liever een nieuwe behringer kopen. die dingen ruisen zo erg!

Comment

Working...