Ik zou denk ik voor tweedehands versterkers gaan. Er is voor 1000 euro best wat leuks te vinden. Als je dan twee versterkers koopt heb je nog wat buffer als je weer betere of meerdere speakers wilt.
2 QSC'tjes?
2 QSC'tjes?
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
)]

Comment